2871
Sök

Vad tycker ni om att man ljuger i sin egen tråd om årsmodel på bil..

2 452 Inlägg
30 december 2011
Trådstartare
som tropic har ni nån gång ljugit om årsmodel på bil o sen lagt upp annat år på bilen....är ju som sagt lätt att ta reda på det när kompisar åker förbi eller man hör skryt,samnt att man satt bilen på nån annan.

döden kommer tillbaka

164 Inlägg
30 december 2011
Varför skulle man ljuga om årsmodell? Och att man sätter bilen på morsan, farsan eller någon annan äldre i släkting är ju inget ovanligt precis.

2 452 Inlägg
30 december 2011
Trådstartare
finns ju en hel del folk som gör det...

döden kommer tillbaka

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
30 december 2011
Ser ingen mening med att göra det? Man får ju inte ut ngt av det

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
30 december 2011
turbodeath skrev:
som tropic har ni nån gång ljugit om årsmodel på bil o sen lagt upp annat år på bilen....är ju som sagt lätt att ta reda på det när kompisar åker förbi eller man hör skryt,samnt att man satt bilen på nån annan.

Många som sätter bilen på en äldre släkting.
Ovärt att betala 25k i försäkring varje år på en bil som kostade 15. roll

Jag tror iaf att far kommer få äga alla mina bilar tills jag fyllt 25 cool (eller vart nu gränsen är)

Att ljuga om årsmodell därimot, det verkar skummt, vrf skulle man vilja göra det? :s
Senast redigerat av LeafBox (30 december 2011)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

Muttley
30 december 2011
Är du avundsjuk för att någon kan sätta sin bil på någon annan? Måste du ju vara.  De är många gånger ovärdiga priser man betalar i försäkring på lite finare bilar eller motorcyklar. Och är försäkringen nästan fordonets värde på en själv så ser jag de bättre att försäkra på någon som bara har nån tusing spara undan pengarna man sparar så kan de kvitta om man ej får ut något för bilen sen.

Avundsjuka hette det.

Bäst
54 Inlägg
30 december 2011
tkd_rille skrev:
Är du avundsjuk för att någon kan sätta sin bil på någon annan? Måste du ju vara.  De är många gånger ovärdiga priser man betalar i försäkring på lite finare bilar eller motorcyklar. Och är försäkringen nästan fordonets värde på en själv så ser jag de bättre att försäkra på någon som bara har nån tusing spara undan pengarna man sparar så kan de kvitta om man ej får ut något för bilen sen.

Avundsjuka hette det.

Nejdå, han är bara lite kinkig och grinig över att hans bil fick en etta i omdöme med anledning av dess fula lack.
Senast redigerat av skottas (30 december 2011)

2 452 Inlägg
30 december 2011
Trådstartare
skottas skrev:
tkd_rille skrev:

Avundsjuka hette det.

Nejdå, han är bara lite kinkig och grinig över att hans bil fick en etta i omdöme med anledning av dess fula lack.

är inte ett dugg avundsjuk....
o ja jag vet vem som gav mig en etta med o det är han som ljuger om sin årsmodel på bilen här på garaget....

döden kommer tillbaka

Bäst
54 Inlägg
30 december 2011
turbodeath skrev:
är inte ett dugg avundsjuk....
o ja jag vet vem som gav mig en etta med o det är han som ljuger om sin årsmodel på bilen här på garaget....

Ingen fara på taket! Såg ju att du rett ut problemet med honom på vuxnet och moget manér: röstat en etta på hans bil. Då är det väl ±0? wink

2 337 Inlägg
30 december 2011
Ta en kall bärs och tänk på något annat istället. Finns bättre saker att fundera på än det här smile

2 452 Inlägg
30 december 2011
Trådstartare
japp det är jämnt,men förklara varför ljuga om årsmodel på sin bil när man vet vad man köpt o sen ljuger om det här på garaget som om det inte kommer fram vilket år bilen är från...eller är det för att det skall vara status på att man äger en nyare bil än man har råd till är det därför man ljuger..

döden kommer tillbaka

2 452 Inlägg
30 december 2011
Trådstartare
`sarge ölen är slut redan...o orka gå till nån som har jag sparar mig imorgon för då skall det fyras av bomber vid en gräsplan synd att det ligger hus där ...fan va dom kommer få städa då dan efter...

döden kommer tillbaka

10 Inlägg
31 december 2011
38000 jämfört med ca 7000kr i försäkring per år.

164 Inlägg
31 december 2011
turbodeath skrev:
japp det är jämnt,men förklara varför ljuga om årsmodel på sin bil när man vet vad man köpt o sen ljuger om det här på garaget som om det inte kommer fram vilket år bilen är från...eller är det för att det skall vara status på att man äger en nyare bil än man har råd till är det därför man ljuger..

Jag kan bara inte förstå varför du bryr dig om vad folk skriver för årsmodell på sina bilar? Vad fan spelar det för roll? Om vi ändå håller på o klaga kan vi ju klaga på 90% på alla på garaget som skrivet att sina bilar har 100 hk mer än vad de faktiskt har, men igentligen så spelar det ingen roll alls heller. Låt folk skriva vad de vill om sina bilar, folk kan inte vara ärliga på internet.

1 210 Inlägg
31 december 2011
Men lås tråden!   Känns patetiskt att vuxna "män" ska skapa sånt här dravel, och whiina...

Lättast är att TS använder rapportera knappen på den bilen/ägaren och där talar om vad han har för problem med den..

Född -71 och är som 16 i huvudet?? Förstår mig inte på detta... hmm

2 452 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
tyvär så har jag växt upp ser med varför det blir som det blir...det var bara en fråga inget annat skall man bli påhoppad för att man ställer frågor ja då förstår jag varför folk inte vill fråga nått längre heller o ang rapporteringsknappar vad hjälper det när man ej inte gör nått åt det med.

döden kommer tillbaka

918 Inlägg
31 december 2011
Skit nu i han och njut för f*n av sista dagen innan 2012! smile

2 452 Inlägg
31 december 2011
Trådstartare
japp nytt år o bättre år hoppas jag...woozydozz

döden kommer tillbaka

918 Inlägg
31 december 2011
turbodeath skrev:
japp nytt år o bättre år hoppas jag...woozydozz

Blir det säkert, gott nytt år på dig och skjut en massa nu big_smile

1 067 Inlägg
1 januari 2012
Min bil är reggad som en 92 men är BMW Modellår 93.   

En del bilar är fulimporterade en del andra är reggade på fel..

Och en del ljuger ..

Orka bry sig big_smile

Sök