2371
Sök

Volvo 850 förarstol?

1 679 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Hejsan, har problem med min elstol på 850in, eftersom den är helt elstyrd och motorn för ryggen inte fungerar som den ska och det är riktigt svårt att byta den motorn om man  inte har kunskap.

Så jag tänkte om en vanlig helskinn stol med manuella vred om man inte hittar en elstol då, eller om det finns nån annan modell inom volvo som har identiska stolar som passar bult on smile

Huvudsak förarstolen behövs, men om tex s70ins stolar passar kanske man kan få tag billigt på skroten två stolar istället till fram så det ser enhetligt ut smile

Skriv om jag har vart otydlig smile

112 Inlägg
5 januari 2012
Jag hade S70 säten i min 850! smile

1 679 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Jomen äre samma ram till dom med vred och elstolar då?
det är den stora frågan smile

112 Inlägg
5 januari 2012
det va en bra fråga ^^

1 324 Inlägg
5 januari 2012
Ja det ska passa.. har inte testat själv.. Men du får tänka på att flytta över bältes infästningen från 850 stolen.. smile

1 679 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
DiZturbed skrev:
Ja det ska passa.. har inte testat själv.. Men du får tänka på att flytta över bältes infästningen från 850 stolen.. smile

Okej, vet inte hur mycket som stannar kvar när man tar bort stolen, tänkte mest på skenor och infästningar tongue
fast mest optimala vore en svart helskinn stol från en 850 med elstol smile
Fårse också om man får fler svar annars äre bara bege sig till skroten för att se vad man hittar smile

1 679 Inlägg
31 maj 2012
Trådstartare
Nån som vet nå mera? smile

* Voff voff *
10 782 Inlägg
31 maj 2012
JimmyAndersson skrev:
DiZturbed skrev:

Okej, vet inte hur mycket som stannar kvar när man tar bort stolen, tänkte mest på skenor och infästningar tongue
Fårse också om man får fler svar annars äre bara bege sig till skroten för att se vad man hittar smile

Allt följer med... Kvar blir hålen för bultarna. smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

1 679 Inlägg
31 maj 2012
Trådstartare
Brådhis skrev:
JimmyAndersson skrev:
DiZturbed skrev:

Allt följer med... Kvar blir hålen för bultarna. smile

//Brådhis

då borde ju en x70 stol passa bra smile
Men nån som vet om elektroniken passar?
Då jag har el stolar nu med minne smile

782 Inlägg
31 maj 2012
Kolla efter en svart skinnstol till en 850 med elstyrning o minne eller laga den du har tycker jag låter vettigast.

Tyvärr brukar skrotarna ta rätt bra betalt för inredningsdetaljer.

1 679 Inlägg
31 maj 2012
Trådstartare
patrik79 skrev:
Kolla efter en svart skinnstol till en 850 med elstyrning o minne eller laga den du har tycker jag låter vettigast.

Tyvärr brukar skrotarna ta rätt bra betalt för inredningsdetaljer.

Har inte letat allt för hårt efter nån stol på skroten, men har hittat vissa privata och dom flesta vill ha rätt bra betalt så aa, men har haft så här sen jag skaffa bilen så kan nog endå leva ett tag till så smile

Sök