Arash skrev:
Efter att ha mappat bilar i snart tio år i en heltidsverksamhet med Norden som marknad och mer än heltid i sysselsättningsgrad, har jag fått mer kött på benen än många.
Jag har bl.a. mappat följande eftermarknadssystem:
A'PEXi, Autronic, Diablosport, EFI-Live, EMS, GEMS, GReddy, Haltech, HKS, Hondata, MAP-ECU, Megasquirt, Microsquirt, Motec, Nira, Nistune, Open ECU, Pectel, SMT, VEMS, Vipec
... och bl.a. originalsystem i följande bilmärken:
Cadillac, Chevrolet, Honda, Mitsubishi, Nissan, Pontiac & Subaru.
Det finns egentligen inget sprut som har det bästa av alla världar, dvs. lägst pris, bäst kvalité, bäst stöd, flest möjligheter, mest användarvänlighet, bäst support osv...
Däremot känner vi över lag att de möjligheter och den kvalitet som finns i Haltechs nyare serier av styrsystem, tillsammans med funktioner, användarvänlighet, stöd och support som erbjuds till det priset är oslagbart och mest prisvärt bland alternativen.
Helt stand-alone styrsystem för 4-cylindriga bilar för under 10 000kr som har mer kapacitet än många andra styrsystem.
Vi har haft mycket framgång med Haltechsprut och de har gett en superb tillförlitlighet och repeterbarhet genom åren. Men som några har sagt så var de äldre E-serierna lite krångligare i Interface jämfört de nya PS-serierna som är världsledande.
Kika på lite videos i deras kanal här så märker ni rätt snabbt fröjden med att jobba med just Haltech:
http://www.youtube.com/user/haltechecuMvh
Arash