2281
Sök

Rattnav till Volvo 240, för att kunna köra med Grant Ratt.

12 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
Tjena. Undrar om det är någon här som vet vad man kan köpa rattnav till 240, så man kan köra med en Grant Ratt?
Hitta en sida för längesen när jag letade nav till min gamla amazon, och då hittade jag en sida där sådana nav finns, som passar på ett gäng olika bilmodeller. Så om det är någon som vet vad man kan köpa rattnav som kan passa p volvo 240 så säg till. Tack på förhand!

Fullt ös, Medvetslös

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
11 januari 2012
LongbenRacing skrev:
Tjena. Undrar om det är någon här som vet vad man kan köpa rattnav till 240, så man kan köra med en Grant Ratt?
Hitta en sida för längesen när jag letade nav till min gamla amazon, och då hittade jag en sida där sådana nav finns, som passar på ett gäng olika bilmodeller. Så om det är någon som vet vad man kan köpa rattnav som kan passa p volvo 240 så säg till. Tack på förhand!

Rogers Custom är den första jag kommer att tänka på som säljer Grant rattar. Även Dahlhems säljer dessa.
http://www.rogerscustom.se/
http://www.dalhems.se/Default.aspx

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

12 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
Okej, ah dom vet jag som har rattar, men dom verkar inte ha ngt stort utbud på rattnav till grant rattar som kan passa en 240 med splinesen.

Fullt ös, Medvetslös

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
11 januari 2012
LongbenRacing skrev:
Okej, ah dom vet jag som har rattar, men dom verkar inte ha ngt stort utbud på rattnav till grant rattar som kan passa en 240 med splinesen.

Ett telefonsamtal ger svar på den frågan, bägge firmorna har haft Volvonav tidigare.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

12 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
Ah jag skall slå en pling imorgon bitti o höra med dom. Okej, ja någonstans borde det finnas smile

Fullt ös, Medvetslös

632 Inlägg
11 januari 2012
Skriv gärna här sen vilka du ringde till och om de hade till volvo, har nämligen samma fundering fast angåenge 140 då smile

12 Inlägg
11 januari 2012
Trådstartare
okej, ah de kan ja fixa, vilken sida o så man kan hitta dom mm:D

Fullt ös, Medvetslös

29 Inlägg
15 januari 2012
vp autoparts säljer grant rattar och nav till duett, amazon, PV, 140, 240 smile

Sök