spokenratt skrev:
Emilius skrev:
När ska den här trenden dö ut?
Ser lika billigt ut som det är. Lägg ner pengarna på nånting som håller istället,
det blir mer och mer att man ska ha allt men inte anstränga sig alls.
Men om man nu inte gillar plasti dip kan man ju hålla sig ur tråden i stället.
Själv har jag använt det och det funkar skit bra och håller jävligt bra beroende på var man har det och hur man applicerat det.
Ser billigt ut? Ja, kanske beroende på vilken kulör och på vad/hur man använt det.
Men det kan också se jävligt bra ut!
Kollat mycket på produkten och olika resultat, med gloss och alla de olika typer av produkter som nu finns inom "plasti dip"?
Kan ju se precis hur bra ut som helst, en foliering kan också se billig ut om man inte är nogran!
Nu har vi förstått att du inte gillar det, då behöver du inte skita ner denna tråd mer heller tycker jag.
Vad vill du få sagt med detta?
Jag kan hålla mig ur tråden om jag känner för det,
och om jag känner för att säga precis vad jag vill sålänge det inte är trakasserande eller rasistiskt,
eller annat som går mot reglerna på garaget, så har jag all rätt till detta.
Just nu är det du som skitar ner tråden om du frågar mig.
Jag ger svar på tal, det är inte min stil att lyssna på upprepande pladder och gnäll direkt riktat mot mig,
och inte säga något. Vill du att jag ska vara tyst, gnäll då inte själv.
Jag skrev min åsikt, vad får du ut av att påstå att jag inte har rätt till detta?
Eller vad du nu gör.
Innan denna trenden var det mattsvart lack som såg billigt ut,
syftet med att lägga ner tiden på att lacka den och så ha den se ut som en raggarholk undgick mig.
Nu vart det helt plötsligt mycket enklare att få denna billiga look, så nu gör alla det.
Redan fyra anmälningar i den här tråden, fortsätt så så sätter vi moderatorerna lite i arbete!