3824
Sök

Inför: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 28/4 20.00

Finraggare
2 381 Inlägg
20 februari 2012
Modell stor.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
20 februari 2012
onurxx skrev:
Piratstikin skrev:
keggan skrev:

fan vi missade 1337 wink

storlek på området?? i denna takt lär det behövas lite utrymme smile

Kan säga att det är riktigt stort där och inte bara enbart en parkering, finns flera riktigt stora parkeringar där vid IKEA (Barkarby)

okej okej, har inte en aning om hur det ser ut. tänkte om det var "en" parkering typ eller ett helt shopping område som det verkar då smile kanske liknande A6 området i Jönköing? smile

114 Inlägg
20 februari 2012
Piratstikin skrev:
onurxx skrev:
Piratstikin skrev:

Kan säga att det är riktigt stort där och inte bara enbart en parkering, finns flera riktigt stora parkeringar där vid IKEA (Barkarby)

okej okej, har inte en aning om hur det ser ut. tänkte om det var "en" parkering typ eller ett helt shopping område som det verkar då smile kanske liknande A6 området i Jönköing? smile

Vet inte riktigt hur A6 är i Jönköping men däremot så får det lätt plats med över 1000bilar och dem flesta som har anmält sig på Facebook har ju inte ens en bil :p Lär ju inte bli 1350bilar som det verkar bli nu :p

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
20 februari 2012
onurxx skrev:
Piratstikin skrev:
onurxx skrev:

Vet inte riktigt hur A6 är i Jönköping men däremot så får det lätt plats med över 1000bilar och dem flesta som har anmält sig på Facebook har ju inte ens en bil :p Lär ju inte bli 1350bilar som det verkar bli nu :p

hahaha jasså tongue ehh det löser sig nog. brukar vara bra många som inte ens kommer heller så..
Får stå där det går helt enkelt smile

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
21 februari 2012
Vi har flera tusen parkeringar att fylla ut :-). Säger bara en sak..

MISSA INTE DETTA för det kommer bli sinnesjukt mycket bilar!

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

68 Inlägg
21 februari 2012
charem skrev:
Vi har flera tusen parkeringar att fylla ut :-). Säger bara en sak..

MISSA INTE DETTA för det kommer bli sinnesjukt mycket bilar!

instämmer helt! missa det för fan inte! förra året var helt sjukt big_smile

376 Inlägg
21 februari 2012
Passar man in i en gammal 240? tongue

Om den e klar de vill säga..
Senast redigerat av robba91 (21 februari 2012)

649 Inlägg
21 februari 2012
robba91 skrev:
Passar man in i en gammal 240? tongue

Om den e klar de vill säga..

Klart du gör ! Alla är välkomna oavsett smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!

65 Inlägg
21 februari 2012
Kommer bli kul dethär smile  Hoppas det finns plats till att bränna gummi bara ^^

345 Inlägg
21 februari 2012
Foorsii skrev:
Kommer bli kul dethär smile  Hoppas det finns plats till att bränna gummi bara ^^

En liten reminder då jag fick min front totalt fullt med stenskott samt gummirester
Bränna gummit görs inte bland bilarna punkt slut.

Supra Club Sweden

757 Inlägg
21 februari 2012
Kom på en grej att göra är att snacka med snuten innan så det inte blir sån jävla kalabalik som senast. dom behöver ju inte sitta och smyga i sin egna bil utan faktiskt visa lite intresse och inte vara allt för nitiska.

65 Inlägg
21 februari 2012
RoberthR skrev:
Foorsii skrev:

En liten reminder då jag fick min front totalt fullt med stenskott samt gummirester

Menade mer att hoppas det finns en särskild plats att göra det på;)  Jag vet hur jävligt det kan vara ibland!  Men folk kan inte låta bli även att det finns plats tråkigt nog..
Senast redigerat av Foorsii (21 februari 2012)

345 Inlägg
21 februari 2012
Foorsii skrev:
RoberthR skrev:
Foorsii skrev:

Menade mer att hoppas det finns en särskild plats att göra det på;)  Jag vet hur jävligt det kan vara ibland!  Men folk kan inte låta bli även att det finns plats tråkigt nog..

självfallet! det kommer nog finnas plats för det!  ses den 28april då om bilarna håller! big_smile

Supra Club Sweden

42 Inlägg
21 februari 2012
Bränna gummi skall i alla fall göras på betryggande avstånd från både bilar och människor. Vet flera som kommer med hela familjen och då ska man inte behöva vara livrädd om ungarna springer 20 meter framför.
Att man kör lugnt mellan bilarna är väl även det självskrivet?

Lek bäst ni vill på avskild plats och kom inte och gråt om farbror blå kommer och ger ut böter. Ta det som den man/kvinna ni är.
Tycker inte heller att det ska bildas en pöbel mot polisen om scenariot ovan skulle inträffa, de gör absolut ingenting att de patrullerar omkring på parkeringen.

Detta är som sagt en bilträff och inte driftmeet. wink

Haters gonna hate men det kan jag ta, vill bara ha en trevlig kväll och titta på bilar utan att det blir en "Alla-vi-som-hatar-polisen-tråd" i eftersnacket.

Om det är nån som vill diskutera detta så sabotera inte tråden utan ta det med mig i PM.
Senast redigerat av Degerlunden (21 februari 2012)

36 Inlägg
21 februari 2012
Degerlunden skrev:
Bränna gummi skall i alla fall göras på betryggande avstånd från både bilar och människor. Vet flera som kommer med hela familjen och då ska man inte behöva vara livrädd om ungarna springer 20 meter framför.

Lek bäst ni vill på avskild plats och kom inte och gråt om farbror blå kommer och ger ut böter. Ta det som den man/kvinna ni är.
Tycker inte heller att det ska bildas en pöbel mot polisen om scenariot ovan skulle inträffa, de gör absolut ingenting att de patrullerar omkring på parkeringen.

Haters gonna hate men det kan jag ta, vill bara ha en trevlig kväll och titta på bilar utan att det blir en "Alla-vi-som-hatar-polisen-tråd" i eftersnacket.

Om det är nån som vill diskutera detta så sabotera inte tråden utan ta det med mig i PM.

Kunde inte sagt det bättre själv.

"Always know if the juice is worth the squeeze"

114 Inlägg
21 februari 2012
Degerlunden skrev:

Sjukt bra skrivet!

747 Inlägg
21 februari 2012
Piratstikin skrev:
keggan skrev:
Stream skrev:

1 343 blev det precis. Grymt!

fan vi missade 1337 wink

http://maps.google.se/maps?q=Barkarby+h … gplus-ogsb

/ Toni Larsson

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
21 februari 2012
tonimakaroni skrev:
Piratstikin skrev:
keggan skrev:

fan vi missade 1337 wink

http://maps.google.se/maps?q=Barkarby+h … gplus-ogsb

Satan vad stor parkering!

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

VIP Medlem
251 Inlägg
22 februari 2012
Man blir allt lite sugen nu när man hör detta och ser hur många som kommer..
Hänkar gärna på folk om det ska dit några i karavan från sydsverige/småland? smile

Sök