Otroligt tragiskt att en så komplett samling ska behöva skiljas.
MEN (nu blir det väl liv i luckan)
Det fanns massor med 2t, V4, 99 som det inte är något mer speciellt med än att dom är fina eller gamla, även renoveringsobjekt. Sälj av de dussinbilarna och spara BARA dom som är speciella, typ 1:a och sista årsmodellen, specialare (typ 98 halvkombin).
Samma med de nyare, 9-3 jubileumscab -06, ser inget speciellt med den, förutom jubileum och pressbil.
Cadillac BLS:en kan dom ju kränga, heter SAAB i bilregistret och det kan väll va roligt för någon att ha en SAAB-cadillac...
I allra värsta fall kan dom kränga rallyreplikorna, roligt att ha, men ändå inte "the real deal", men rallybilar oavsett äkta eller inte, brukar inbringa en herrejösses massa pengar...
Har absolut inget emot saab och tycker som sagt att det är otroligt tragiskt, men alla bilar där är inte speciella. Sälj skiten och spara bara bilar som faktiskt har historiska värden, och inte allt gammalt skit. Som sagt tidigare, 1:a och sista ÅM, modellbyten, prototyper och konceptbilar är det som är värt att sparas.
Senast redigerat av twin_cam (20 januari 2012)
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!