Tackar samtliga för kommentarerna. Kan säga att vi var kungar nere på Karltorps camping nere i Tylösand under midsommar. Nu går flyttlasset mot Höljes uppe i nordvärmland på torsdag. Är ju rallycross-em tror jag det var. Ca 3000 kr i inköp för rusvagnen sen är det väl sammanlagt utlagt en 2000 spänn i material. (Funkar fint när man kan plocka kaklet och sådant från jobbet.)
Sen till alla betvivlare om att kaklet skulle spricka så säger jag bara: TJIIIII fick ni!! Höll klockrent hela vägen.
Kan även säga att Rusvagnen är nu invigen på många sätt och vis pojkar och flickor
Nja glenn,, Rusvagnen kostade 5500 i inköp och sen så har materialet gått på minst 2500 men det är det värt alla gånger gubbar, Lyckades bara få en enda bild från resan till tylösand på vägen hem som jag kan bidra med nu
Vad tycker ni om dragbilen då:) Nissan Titan 5.3L V8
Nja glenn,, Rusvagnen kostade 5500 i inköp och sen så har materialet gått på minst 2500 men det är det värt alla gånger gubbar, Lyckades bara få en enda bild från resan till tylösand på vägen hem som jag kan bidra med nu
Vad tycker ni om dragbilen då:) Nissan Titan 5.3L V8
Sorry krille.. Men det känns ju skönt att du går in och styr upp det Sen får väl ja styura upp det. Dragbilen var ej på 5.3 utan 5.6 liter. Stor skillnad