Turbo Technics Scorpan ska fixas upp i år i gen och bilen ska byggas om för att köras drifting mm.
Saker att göra/gjort [X]= Klart [/ ]= på börjat men ej klart [ ]= Kvar
[X] montera tillbaka rs paketet. [X] tona strålkastarna och blinkers glasena fram och konvenera om strålkastarna till xenon. [ ] montera hydraulisk handbroms. [ / ] montera lite bliljud. [ / ] laga rs paketet och snygga till lacken på det [ x ] montera tillbaka turbo kittet. ([ ] ev montera bur ) [ ] montera extra mätare och givare för dom. [x] foliera handtag i kolfiber vinyl.
det här är bara en del av vad som ska göras på bilen.
du har ju redan haft en tråd om denna, vrf göra en ny? jag tycker du borde hellre satsa på någon fin färg isf för att foliera hela bilen. tror inte de är så lätt..
"Enda felet på mercedes är att man inte ser stjärnan när man backar"
ekmaan det blev någe fel på den andra tråden som jag starta så då gjorde jag en ny och jobba med vinyl har jag gjort ett tag nu så då tycker jag att det inte är något problem för mig. tackar för dina åsikter och synpunkter. Med vänliga hälsningar Andreas W.
har haft dåligt med tid att fixa med bilen nu på sista tiden men nu blir det ändring på det. har nästan spacklat klart instrumentpanelen och demonterat massa onödigt skit i motorutrymmet. snart kan jag montera tillbaka Turbo Technics kitet och fixa med allt runtomkring det. ska uppdatera med bilder imorgon om någon är intresserad .
Nomenia -.. . -. / -... .-.. .. .-. / ...- .. - / --- -.-. .... / ... .-.. .. ...- . .-. / -- . -.. / -.- --- .-.. ..-. .. -... . .-. / .. -. ... .-.. .- --. om du kan översätta detta så lovar jag att jag ska fixa en bild på bilen.
har fixat lite med instrumentpanelen mellan feber frossan och hostan. tyvärr så tog limmet slut så ska köpa mer i morgon så jag kan limma fast fleecen så att jag kan få plasta skiten så jag kan lacka panelen någon gång .
har monterat turbon och allt som hör till det igen . starta upp bilen och alla kopplingar och oljenipplar mm är täta och fina.
har köp lite roliga saker också:
-rör mm till ett nytt avgassystem. -en begagnad stanby blåljusramp (blocket). -en ny komplett kopplingssats (tradera). - en bättre begagnad reserv turbo (tradera)
jag har en aluminium venilkåpa som kommer från en scorpio med turbo tehnics motor. finns det nått intresse kan du få köpa den billigt då ja har sålt min bil