rullar man in med en bil man har lackat om kan man ju ha chassiplåtarna lösa, och säga att man inte har hunnit få fast dom så kan man bara skifta skiten...
vet en kille som körde med lösa chassiplåtar... under tiden den bilen rullade här i krokarna funkade de vad ajg vet i alla fall .
rullar man in med en bil man har lackat om kan man ju ha chassiplåtarna lösa, och säga att man inte har hunnit få fast dom så kan man bara skifta skiten...
vet en kille som körde med lösa chassiplåtar... under tiden den bilen rullade här i krokarna funkade de vad ajg vet i alla fall .
Finns nämligen en här också som folk sa att han gjorde det samma, därför jag ställde frågan på gorg om detta var möjligt. :]
rullar man in med en bil man har lackat om kan man ju ha chassiplåtarna lösa, och säga att man inte har hunnit få fast dom så kan man bara skifta skiten...
vet en kille som körde med lösa chassiplåtar... under tiden den bilen rullade här i krokarna funkade de vad ajg vet i alla fall .
Dock brukar väl de flesta bilar ha numret stansat direkt på bilen (men med löst nummer kan även finns på annat ställe oxå)
rullar man in med en bil man har lackat om kan man ju ha chassiplåtarna lösa, och säga att man inte har hunnit få fast dom så kan man bara skifta skiten...
vet en kille som körde med lösa chassiplåtar... under tiden den bilen rullade här i krokarna funkade de vad ajg vet i alla fall .
Dock brukar väl de flesta bilar ha numret stansat direkt på bilen (men med löst nummer kan även finns på annat ställe oxå)
i detta fallet var de en bmw e30 kärra.
Han hade bara aluplåtarna som normalt sitter framme vid lysen eller runt skärmarna i motorutrymmet. dom var lösa. just besiktningen har jag aldrig sett kolla nått annat nummer, tex de som sitter uppe på torpeden eller vid tröselådor å dyl.
rullar man in med en bil man har lackat om kan man ju ha chassiplåtarna lösa, och säga att man inte har hunnit få fast dom så kan man bara skifta skiten...
vet en kille som körde med lösa chassiplåtar... under tiden den bilen rullade här i krokarna funkade de vad ajg vet i alla fall .
Dock brukar väl de flesta bilar ha numret stansat direkt på bilen (men med löst nummer kan även finns på annat ställe oxå)
i detta fallet var de en bmw e30 kärra.
Han hade bara aluplåtarna som normalt sitter framme vid lysen eller runt skärmarna i motorutrymmet. dom var lösa. just besiktningen har jag aldrig sett kolla nått annat nummer, tex de som sitter uppe på torpeden eller vid tröselådor å dyl.
Vet iaf att där jag besiktar på kollar dom bara efter de numret som e stansat i plåten.
Dock brukar väl de flesta bilar ha numret stansat direkt på bilen (men med löst nummer kan även finns på annat ställe oxå)
i detta fallet var de en bmw e30 kärra.
Han hade bara aluplåtarna som normalt sitter framme vid lysen eller runt skärmarna i motorutrymmet. dom var lösa. just besiktningen har jag aldrig sett kolla nått annat nummer, tex de som sitter uppe på torpeden eller vid tröselådor å dyl.
Vet iaf att där jag besiktar på kollar dom bara efter de numret som e stansat i plåten.
Beror nog helt på vilken SBP det är skulle jag tro, vissa är mer noga, vissa är mer slarviga, vissa är riktigt petiga.
När jag har bessat mina bilar har dom alltid kollat chassi nr oavsätt årsmodell... på min 940 har dom alltid kollat det nr som sitter i motorrumet och det som sitter på B stolpen... Men vet folk om att du funderar på det, så kommer någon garanterat "råka" säga det till någon som kommer störa sig på det o sedan ringa polisen eller liknande...
När jag har bessat mina bilar har dom alltid kollat chassi nr oavsätt årsmodell... på min 940 har dom alltid kollat det nr som sitter i motorrumet och det som sitter på B stolpen... Men vet folk om att du funderar på det, så kommer någon garanterat "råka" säga det till någon som kommer störa sig på det o sedan ringa polisen eller liknande...
Inte tänkt tanken på det, men drog upp förslaget av en anledning, att det är en person där jag bor som gjort detta. Därför ville jag höra runt om detta skulle va möjligt, eller om det bara var skitprat. Alla är väl nyfikna