Är nu åter i vw träsket igen, Jettan gav jag bort till en kompis pga världens sämsta tålamod.... Så eftersom att han fick min bil så köpte jag hans gammla golf som ändå bara stod.
Är redan lite gjort med den som coilovers, breddade plåtfälgar och en massa stickers, men blir andra fälgar och ett lite mer lågt original stuk
Det som ska göras bli väll att köpa ett par 13" ats fälgar och lite original prylar slänger in ett par bilder på fin bilen
En liten vinter service på bilen lite olja, stift, polering och lite bortagning av massa stickers!
Dom breddade fick åka av och istället åkte vinterdäcken på
Även en original grill åkte på
kapade bort gubb kröken och byggde mig ett lite fräsigare utblås! blev dock lite mer böjj på det än vad jag hade räknat med
började riva isär lite idag eftersom att blockpackningen gick så slänger up ett par bilder
Toppen av och väldigt lortig Byter lte pinbult [/b ][b]Och där blev det nya pinbult till grenröret
Var även till skroten igår och fyndade lite ;D
före och efter bild på vindavisarna jag hittade igår tror det kan bli ganska fräckt men har inte riktigt bestämt mig än.. och ett sånt här snowcap! blev även lite smått & gott så som stänkskydd och en luftburk ;D
Har även beställt fälgar nu! blev ett par sådana här! 8x13 et0 bara hoppas att dom kommer hem från tysklan;D
Piss dålig mobil bild men toppen är iallfall på nu
sen sitter jag även och funderar på en liten sak, är så att jag ska slänga på en luftkyld oljekyl, har allt hemma förutom slangar så tänkte varför inte. Men har inte hittat något kickass ställe att montera den på och då hittade jag denna! ska man göra så? [url=http://forumbilder.se][/URL
Snyggt Johannes! Det där blir ju finfint! Enda nackdelen med monteringen av oljekylen är väl om den får sig en smäll, annars rätt så coolt! Får kika förbi dig när jag får tid och titta på bilen!
Tack robert! jo jag har också funderat lite på detta angående smäll, men kanske något man måste leva med? ah för fan! bara du slår en pling så drar jag iordning kaffet!
Fick mina efterlängtade fälgar idag ;D Ats classic 8x13 ET 0 Ena fälgen var dock skadad ;/ inte värst mycket men jävligt störande.... Hoppas att jag kan skicka tillbaka och få en ny
ja skulle köra med oljekylen där.. och motsvarande lyktglas skulle ha en gul toningsfilm och endast på den framlyktan, bara för att folk ska reta sig på det
ja skulle köra med oljekylen där.. och motsvarande lyktglas skulle ha en gul toningsfilm och endast på den framlyktan, bara för att folk ska reta sig på det
Sommar fälgarna monterade, behöver därimot av med coilsen för att kapa genomslags gummit och bort med hjälpfjädrarna så jag får ner den en bra bit till
Har även lyft av toppen igen för det läckte lika vatten som förut, fast denna gången har det fyllt cylindrarna med vatten :? Köpte ju alla packningar på biltema så skulle inte bli förvånad om det visar sig att det är jävligt dumt att vara dumsnål...