Jag hoppas på att ha min s13 inkörd till Elmia, men det verkar svårt eftersom det är massor snö kvar och lite tid tills man ska dit. efter utställningen blir det a6 i vanlig ordning. En annan sak jag hoppas på är att dom har billigare korv än vad dom hade förra året. Satan vad dyrt...
Se Elmia som en krog, man måste förfesta (med mat) för att ha råd.. :-)
Vi borde förresten ha någon karavan här från Vimmerby ju!
Tycker jag absolut vi borde försöka fixa. Blir mycket roligare att åka upp då
Avundsjuka är att se någon annan lyckas med det du själv inte klarar.
Jag antar att de flesta kommer åka dit på fredagen? eller är det lördag som gäller?
Det är mest folk (läs=överknökatsvettigtmanseringetfull) på lördagen, så då skall man inte gå på mässan. Som utställare (som jag) så är man där varje dag ändå, så du är välkommen att hälsa på vilken dag som helst.
Jag antar att de flesta kommer åka dit på fredagen? eller är det lördag som gäller?
Det är mest folk (läs=överknökatsvettigtmanseringetfull) på lördagen, så då skall man inte gå på mässan. Som utställare (som jag) så är man där varje dag ändå, så du är välkommen att hälsa på vilken dag som helst.
Mvh Håkan
Haha awesome!
Var där 2007, en del lär ju ha ändrats sen dess Aja, jag kommer lätt förbi och snackar en sväng inne på mässan, skall skyen ställas ut lr?
Mvh Håkan
Haha awesome!
Var där 2007, en del lär ju ha ändrats sen dess Aja, jag kommer lätt förbi och snackar en sväng inne på mässan, skall skyen ställas ut lr?
mvh
Nej, den har ju stått där så många år, så i år blir det AE86an såklart!
Mvh Håkan
Haha awesome!
mvh
Nej, den har ju stått där så många år, så i år blir det AE86an såklart!