E det någon som vet vart jag kan köpa, och hur jag ska montera ett öppetluftfilter system? Någon som vet några bra sidor eller som kan förklara hur jag ska göra. Kolla gärna bilden på luftboxen
Men vad e effekskillnaden, inte mycke har jag läst men får man samma sköna ljud med öppet även fast man inte har turbo
hej.. vist får du att sug ljud men inte alls samma som med en turbo. och eftekten är stor jämfört med orginal. bilen svara mycket fortare på gas med de är bara om du har turbo. du får även att skönt pys ljud om du har tubro med bara ett öppet filter. men du ska inte ha nått filter med olja på för de sätter sig på lmm som på min.. ska åka till VAG och köpa en ny lmm imorgon och de är inte biligt
vad jag har hört ska man absolut spraya på filter olja, men i rätt mängd, alltså inte dränka filtret för då kan det sabba lmm. det kan ju va fel, men så har jag fått lära mig. o mitt funkar än..
vad jag har hört ska man absolut spraya på filter olja, men i rätt mängd, alltså inte dränka filtret för då kan det sabba lmm. det kan ju va fel, men så har jag fått lära mig. o mitt funkar än..
det finns filter utan olja. du vet dit orginalfilter har ju ingen olja på dig. men de är inge kul att köpa en ny lmm.. går ju på 3000 kr.. så varför inte köpa ett filter utan olja då.. typ K&N filter.