3241
Sök

Inför: SCHMIEDMANN-TRÄFFEN 5 MAJ 2012 - BMW-Träff Kungsbacka

5 Inlägg
30 mars 2012
I'll be there big_smile

STHLM(S)LOW CREW!
564 Inlägg
30 mars 2012
Ska skicka in anmälan nu i helgen ang utställning. Hoppas min platsar iaf smile

Stolt arrangör av Stockholms största bilträffar!
STHLM(S)LOW CREW!
STHLM(S)LOW @ FACEBBOK.

dARKiE
5 031 Inlägg
31 mars 2012
charem skrev:
Ska skicka in anmälan nu i helgen ang utställning. Hoppas min platsar iaf smile

det måste den göra! riktigt "dope" wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2 656 Inlägg
1 april 2012
jag kommer smile hoppas jag fått på lite nya fälgar o så först bara smile

163 Inlägg
8 april 2012
vi är ett gäng från Helsingborg / Markaryd som kommer , vet ej hur många än så länge

1 517 Inlägg
8 april 2012
streetdj skrev:
vi är ett gäng från Helsingborg / Markaryd som kommer , vet ej hur många än så länge

har ni någon karavan från helsingborg ?

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

622 Inlägg
8 april 2012
Fan, tyvärr står min bmw på utställning i Danmark den helgen.. Hade varit kul att åka dit!!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.

326 Inlägg
8 april 2012
lätt... mitt överladdade monster kommer med  big_smile

"Sweet Insane Road Maniac"

Biltokig elektriker
3 352 Inlägg
8 april 2012
Sugen som fan, men är troligen i Kalmar den helgen. Lär ha fått på m-paket och grejer tills dess. Men får se om man kan eller inte smile

163 Inlägg
9 april 2012
Tubbex skrev:
streetdj skrev:

nu har vi startat en karavan från Helsingborg
förbi Markaryd & Falkenberg

streetdj

326 Inlägg
9 april 2012
streetdj skrev:
Tubbex skrev:
streetdj skrev:

nu har vi startat en karavan från Helsingborg
förbi Markaryd & Falkenberg

streetdj

Tja jag kanske kan hänga på ifall ni gör ett snabb stopp vid eurostop E6 halmstad

2 011 Inlägg
9 april 2012
Schmiedmann skrev:

Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.

Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?

Lite rörigt skrivet, men ni förstår vad jag är ute efter wink

Inte farten som dödar. Det är stoppen

Allmänt envis
12 512 Inlägg
9 april 2012
Clintan66 skrev:
Schmiedmann skrev:

Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.

Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?

Inte ens så fungerar det tror jag, så som jag upplevt det så försöker man få de bilar som ställs ut parkerade så nära Schmiedmann´s lokaler som möjligt men att det i övrigt är fri parkering. Jag lyckades åtminstone parkera min otvättade Mercedes mitt i utställningen ett år utan att dom körde iväg mig och den placeringen ber jag om ursäkt för. wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 011 Inlägg
9 april 2012
Aha. Okej. Man får väl se hur det går till när man är där wink

326 Inlägg
9 april 2012
jag har skickat in en ansökan till att få ställa ut.. får se hur det går! big_smile

"There can only be One... "
43 Inlägg
11 april 2012
Vilka ska köra via Markaryd? Kommer sj att utgå ifrån Hässleholm hade jue varit Mycket 3vligt om man hade kunnat åka samlad trupp upp till Halmstad för o ansluta till övriga... (för som ja fatta det på mailet ja fick så ska Hbg gänget INTE köra via Markaryd som det först va sagt, lr har ja fel?)

- Live On The Edge -

2 011 Inlägg
11 april 2012
Jag vet inte riktigt. streetdj som håller i detta. Är det stor omväg för dig annars att komma till Helsingborg.

473 Inlägg
12 april 2012
Trådstartare
Rquired skrev:
Clintan66 skrev:
Schmiedmann skrev:

Inte ens så fungerar det tror jag, så som jag upplevt det så försöker man få de bilar som ställs ut parkerade så nära Schmiedmann´s lokaler som möjligt men att det i övrigt är fri parkering. Jag lyckades åtminstone parkera min otvättade Mercedes mitt i utställningen ett år utan att dom körde iväg mig och den placeringen ber jag om ursäkt för. wink

Ja precis som Rquired skriver så försöker vi att få utställningsbilarna samlade så när huset som möjligt men det kommer finnas många fler platser runt omkring för de som inte anmält sig.
Oftast så rör sig alla deltagare runt omkring hela området då det finns mycket att se överallt.
Ofta så är det många bilar som inte är anmälda till utställningen som är riktigt fina att titta på också.
Vi har lite ont om plats men det har inte varigt några problem tidigare år så det kommer lösa sig i år också.
Det enda som ni måste tänka på, och detta gäller alla, är att inte parkera så att ni blockerar utfarten för ambulanspersonalen som har byggnaden bredvid oss!

www.SCHMIEDMANN.se - Styling, tuning, reservdelar och tillbehöver till BMW
Projekttråd BMW M4

2 011 Inlägg
12 april 2012
Okej. Tack för svar. Håller tummarna för fint väder wink

Sök