Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.
Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?
Lite rörigt skrivet, men ni förstår vad jag är ute efter
Har inte varit hos er tidigare, men ville bara höra ang ställa ut osv som ni nämner på första sidan. Hur fungerar det där uppe? Alla kommer in på er parkering eller är det bara de som anmält sig för att ställa ut? Tänker mest på att själv kan jag tycka det finns många finare Bmw än de som ställer ut. Jag är själv mer intresserad utav ide'er som vissa gjort med sina Bmw än de som ser original ut med enbart bytt fälgar som exempel.
Hur fungerar det? Förstår ju att det bara är Bmw in hos er och tex övriga märken parkerar någon annanstans, men är det alla Bmw in till er eller bara de som anmält sig för att ställa ut?
Inte ens så fungerar det tror jag, så som jag upplevt det så försöker man få de bilar som ställs ut parkerade så nära Schmiedmann´s lokaler som möjligt men att det i övrigt är fri parkering. Jag lyckades åtminstone parkera min otvättade Mercedes mitt i utställningen ett år utan att dom körde iväg mig och den placeringen ber jag om ursäkt för.
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Vilka ska köra via Markaryd? Kommer sj att utgå ifrån Hässleholm hade jue varit Mycket 3vligt om man hade kunnat åka samlad trupp upp till Halmstad för o ansluta till övriga... (för som ja fatta det på mailet ja fick så ska Hbg gänget INTE köra via Markaryd som det först va sagt, lr har ja fel?)
Inte ens så fungerar det tror jag, så som jag upplevt det så försöker man få de bilar som ställs ut parkerade så nära Schmiedmann´s lokaler som möjligt men att det i övrigt är fri parkering. Jag lyckades åtminstone parkera min otvättade Mercedes mitt i utställningen ett år utan att dom körde iväg mig och den placeringen ber jag om ursäkt för.
Ja precis som Rquired skriver så försöker vi att få utställningsbilarna samlade så när huset som möjligt men det kommer finnas många fler platser runt omkring för de som inte anmält sig. Oftast så rör sig alla deltagare runt omkring hela området då det finns mycket att se överallt. Ofta så är det många bilar som inte är anmälda till utställningen som är riktigt fina att titta på också. Vi har lite ont om plats men det har inte varigt några problem tidigare år så det kommer lösa sig i år också. Det enda som ni måste tänka på, och detta gäller alla, är att inte parkera så att ni blockerar utfarten för ambulanspersonalen som har byggnaden bredvid oss!