3025
Sök

Volvo 740 Problem vi koppling av stylingglas bak.

"Sideways is the only way"
66 Inlägg
16 februari 2012
Trådstartare
Hej, har ett litet problem med klarglasen jag satte dit idag på bilen, bromslysena lyser hela tiden (oförändrat då jag bromsar) säkring går så fort jag sätter i en ny eftersom den befintliga var trasig, lyset i bakrutan och skyltbelysning lyser ej. Blinkers och backlampa funkar som dom ska. Vad har jag gjort för fel ?

Jdm

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
17 februari 2012
JDMSebbe skrev:
Hej, har ett litet problem med klarglasen jag satte dit idag på bilen, bromslysena lyser hela tiden (oförändrat då jag bromsar) säkring går så fort jag sätter i en ny eftersom den befintliga var trasig, lyset i bakrutan och skyltbelysning lyser ej. Blinkers och backlampa funkar som dom ska. Vad har jag gjort för fel ?

jorden till lampan kanske??

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

108 Inlägg
17 februari 2012
Har för mig att du behöver någon slags adapterkabel eller nå sånt skit big_smile

66 Inlägg
17 februari 2012
Trådstartare
Jag har slipat yten plåtren under kabelskon så de borde jorda iallafall

Jdm

66 Inlägg
17 februari 2012
Trådstartare
Lewmpz skrev:
Har för mig att du behöver någon slags adapterkabel eller nå sånt skit big_smile

Jo Danne men det har jag, vettefan vad de är alltså hmm

Jdm

238 Inlägg
17 februari 2012
Har du kopplat posljus plusen på bromsljus kanske? Annars måste de vara någon jordkabel du har missat?

238 Inlägg
18 februari 2012
Har du kopplat posljus plusen på bromsljus kanske? Annars måste de vara någon jordkabel du har missat?

Sök