PatrikAyoub skrev:
TouchOfRed skrev:
PatrikAyoub skrev:
yes jag har kikat lite där men det finns två humanhabit har jag märkt både humanhabit.se och .nu som är lite skumt då det är mycket billigare enligt mig.. har du något tips på 55w kit för ett bra pris här i sverige?
Har inte handlat från Sverige, har bara handlat från Vvme. Har dock haft lite problem med deras saker, men jag antar att jag fick ett måndagsexemplar. Däremot farsans har funkat riktigt riktigt bra, dom är från Vvme oxå.
Nästa gång jag handlar blir det nog från Sverige vilket fall som helst. Möjligen Ebay.
Kolla där förresten, riktigt billiga kit finns det där.
ska kika
tackar, är det svårt att xenonkonvertera extraljusen? den frågan har säkert ställts 1000 gånger men är det krångel hit och dit och måste man modifiera en massa?
för att få in xenonlampan i reflektorn på sim så får man oftast fila upp själva hålet lite, inget svårt och det går fort. sen så tar man antingen bort amp kontakterna på xenon kabeln som kommer från boxen och trär den igenom original kabelgenomföring och sedan klämmer på nya kontakter eller så borrar man ett 22mm hål på baksidan ovanför org. hålet så använder man den stora gummitätningen som sitter på xenonlampan. Hoppas du förstod min förklaring
Senast redigerat av benz_89 (19 juni 2012)