Märks att folk e taggade nu när vi (fram tills idag) har haft bortskämt bra väder! Inne på sida nr 2 på Garaget och över 100sträcket anmälda på Facebook http://www.facebook.com/events/108870522570019/
Kommer köra anpassad hastighet så att alla kan åka med i samma tempo, och aldrig över hastighetsbegränsningarna! Gasa har ni hela kvällen på er att göra, var vänliga och håll det utanför karavanens vägar och samlingsplatser!
I Falköping kommer vi möta upp Karavaner ifrån Vårgårda och från Trollhättan
Lite uppdatering sådär som kanske kan pigga upp en snöig o tråkig dag som denna
Märks att folk e taggade nu när vi (fram tills idag) har haft bortskämt bra väder! Inne på sida nr 2 på Garaget och över 100sträcket anmälda på Facebook http://www.facebook.com/events/108870522570019/
Kommer köra anpassad hastighet så att alla kan åka med i samma tempo, och aldrig över hastighetsbegränsningarna! Gasa har ni hela kvällen på er att göra, var vänliga och håll det utanför karavanens vägar och samlingsplatser!
I Falköping kommer vi möta upp Karavaner ifrån Vårgårda och från Trollhättan
Lite uppdatering sådär som kanske kan pigga upp en snöig o tråkig dag som denna
Tänkte precis skriva ett liknande inlägg, men du var först Kommer bli jäkla roligt!
Låt mig vara lite fadersfigur och vänligen men bestämt påminna och be alla att lyda trådskaparen och arrangörens vädjan om att köra lugnt och försiktigt. I karavanen samt självklart till karavanen. En olycka händer så lätt vid vårdslöshet i trafiken och på det viset vill jag verkligen inte att påskafton ska starta.
Jag är övertygad om att det kommer finnas tillfälle för alla som vill att gasa ur sina maskiner under kvällen i Jönköping under mer ordnade former.
Väl mött på Sommarland på lördagmorgonen alla vänner där ute
Låt mig vara lite fadersfigur och vänligen men bestämt påminna och be alla att lyda trådskaparen och arrangörens vädjan om att köra lugnt och försiktigt. I karavanen samt självklart till karavanen. En olycka händer så lätt vid vårdslöshet i trafiken och på det viset vill jag verkligen inte att påskafton ska starta.
Jag är övertygad om att det kommer finnas tillfälle för alla som vill att gasa ur sina maskiner under kvällen i Jönköping under mer ordnade former.
Väl mött på Sommarland på lördagmorgonen alla vänner där ute
Kloka ord! Ja hör och lyssna till detta alla.. Blir trevligare för alla som deltar om karavanen hålls städad I ledet, på samlingsplatser och även på vägen dit då vi inte vill att ni råkar ut för något tråkigt
Kommer garanterat finnas möjlighet för er med lite extra pulver eller bara en tung gasfot att avreagera er senare på kvällen i Jönköping MVH ARN-Racing CREW!
och inga omkörningar runt 100 sträcket... jag är inte ensom om att INTE vilja ha min lack blästrad av småsten
Precis, hålla det rent från buskörning på vägen till karavanen samt på karavanens körsträcka och samlingsplatser och inga omkörningar tycker jag är ett bra krav? Karavanen ska hålla ett tempo så alla hänger med o ligger i ett o samma led
Till alla Facebook användare så har det tagit fart i evenemanget där! över 150 deltagare och man har börjat lägga upp bilder på vilken bil man åker så vi får lite smakprov hur det kommer se ut på Lördag-morgonen den 7 April