På måndag startar Sveriges enda ''svensktillverkade'' bilprogram, Gran Turismo på TV8 http://www.tv8.se/gran-turismo/snart-ar-vi-tillbaka . Tydligen ska det vara bättre än någonsin. Är det många som ska kolla?
Nya säsongen ska väl försöka nå ut till fler åldersgrupper med trimmade porschar o Hulds galna provkörningar
Det spelar ingen roll, två av programledarna har ju lite kunskap och intresse. Men den tredje, som man ser mest av. Han verkar inte ha något intresse av bilar, och ännu mindre kunskap. Känns bara som han är en random programledare, skulle lika gärna kunna vara med i ett matlagnings program.
T.ex som när han importerade en Porsche som kom i container och den inte ville starta. Han fick panik och ringde efter bärgare, sen berättar mekanikern att det inte ens var soppa i bilen. Kan man inte ens titta på tankmätaren innan man ringer bärningsbil?
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
''huvud'' programledaren är ju hamnkapten på Kungliga motorbåts klubben och kör, äger och tävlar med en båt som har en sjuhel--tes V8 och sommarbruxar en Morgan aero supersport... en bil som finns i 2 ex i sverige och 100 i världen. Lite kul att han i tv rutan framställs på annat sätt
Hur ska de bli bättre kan man undra sig? själv håller jag med att det är lite gubbdagis men tycker att de låter som de ska bli lite mer action och fart i nya säsongen.
''huvud'' programledaren är ju hamnkapten på Kungliga motorbåts klubben och kör, äger och tävlar med en båt som har en sjuhel--tes V8 och sommarbruxar en Morgan aero supersport... en bil som finns i 2 ex i sverige och 100 i världen. Lite kul att han i tv rutan framställs på annat sätt
Hur ska de bli bättre kan man undra sig? själv håller jag med att det är lite gubbdagis men tycker att de låter som de ska bli lite mer action och fart i nya säsongen.
Vet inte namnet på honom, men jag syftar på han med de gula brillorna och bäbis-bajs färgad skinnjacka. Om han tävlar med V8 båtar så har han väl för mycket pengar, undra om han lämnar den på felsökning hos en mekaniker när det inte är soppa i tanken på den också?
Tror faktiskt inte att programledaren ni pratar om är så okunnig som det verkar, är nog bara meningen att han ska få ställa dumma frågor i syfte att lära ut till tittarna.
Tom Bertling heter han.
Men Charlie, han den äldre mekanikern.. oj vad jag hade velat hänga med han i garaget
Man behöver ju inte spela inkompetent inom området för att lära ut till tittarna. Det blir inget vidare bilprogram, då är det ju trevligare att lyssna på någon som vet vad han pratar om
Om man inte kollar tank mätaren innan man ringer bärgare tror jag inte att man bara spelar inkompetent.
Men iallafall så verkar inte de här programmet ha gjort någon större succé.
Rent program mässigt suger det. Bara massa jänkare med. Å det tycker iaf inte ja är ngt roligt! Men som sann bilälskare jag är så tittar jag när jag kan. Som sagt det är de enda programmet vi har så varför inte anpassa sig lite till alla mål grupper? Ja garvade som fan när de "stylade" en supra automat från 92 typ, med biltema stereo,basar,ratt, luftfilter, dump och avgas.. Haha
Man behöver ju inte spela inkompetent inom området för att lära ut till tittarna. Det blir inget vidare bilprogram, då är det ju trevligare att lyssna på någon som vet vad han pratar om
Om man inte kollar tank mätaren innan man ringer bärgare tror jag inte att man bara spelar inkompetent.
Men iallafall så verkar inte de här programmet ha gjort någon större succé.
Nä lite överspelat är det nog, men soppatorsken var nog helt enligt manus. Tror inte en sekund på det.