mitt problem är: har budget mellan 30-35tusen jag vill ha en fin och bra bil de bilarna som jag är intresserad av är: honda civic, honda crx, honda prelude, mazda mx3, mazda mx6, ford probe 93----->>> toyta celica toyota supra 88---->>92 nissan 200sx nissan sunny GTI volvo 740/940 turbo golf vr6 golf gti mitsu eclipse mitsu colt gti så hjälp mig skriva vad ni vet o kan alla inlägg e välkomna:P sen är ju alla bilar som drar under lite/milen är bra. sen vill jag evta försäkring och reservdelar e de dyra? krav är ej rost:P hör av er
Sitter du och tänker på bränsleförbrukningen så är du ju helt ute och cyklar om du vill ha en sportbil? Köp då en 1.1L snurra och kör ekonomiskt.
Tycker bara det är irriterande att höra alla klaga på bränslet och ändå ska dom ha snabba bilar? Snabba bilar = mycket bensin (för det mesta) iaf när man trampar på gasen, och det är väl därför man köper bilen?
snygga bilar:P men hur e de med försäkring o reservdelar?? e de svårt o få ta i de? om man hitta en corrado vr6 lär inte lätt att hitta reservdelar? försäkring för en som är under 25 bor i mellanstorstad lär försäkring va ganska dyr?
honda civic om du vill ha låga bensinkostnader.. finns ganska mycket styling till dom också har jag fått för mig..
vart o kollat några civic o crx o sån men måste säga de ha blivit rostiga vid skärmarna många av de men men billigt att äga har jag hört av några som ha haft honda förut.. men hur e de med mx6?probe 2,5l v6 o såna bilar?
Sitter du och tänker på bränsleförbrukningen så är du ju helt ute och cyklar om du vill ha en sportbil? Köp då en 1.1L snurra och kör ekonomiskt.
Tycker bara det är irriterande att höra alla klaga på bränslet och ändå ska dom ha snabba bilar? Snabba bilar = mycket bensin (för det mesta) iaf när man trampar på gasen, och det är väl därför man köper bilen?
har haft min rx-7 i 3 dagar nu och kört upp 150 liter bensin på 50 mil. Sportbilar är inte ekonomiska.
Hade jag varit som du hade jag funderat på om det är sportbil ja vill ha och sen sparat lite till och köpt en "riktigt sportbil istället" - typ en rx-7, skyline eller något.
har haft min rx-7 i 3 dagar nu och kört upp 150 liter bensin på 50 mil. Sportbilar är inte ekonomiska.
Hade jag varit som du hade jag funderat på om det är sportbil ja vill ha och sen sparat lite till och köpt en "riktigt sportbil istället" - typ en rx-7, skyline eller något.
"riktig sportbil" .. beror väl på vad man är ute efter också.
150l/50mil? herrre gud de är som Viper asså drar din pärla ca: 3l/mil? då måste du va ganska läskig när du kör...
jag funderar på en crx.. de verka va billigt i allt liksom.... skatt kostar 1000:-/nya) drar 0.6-07? försäkring har jag kollat upp kostar ca: 4000:-/halv på farsan:P
150l/50mil? herrre gud de är som Viper asså drar din pärla ca: 3l/mil? då måste du va ganska läskig när du kör...
jag funderar på en crx.. de verka va billigt i allt liksom.... skatt kostar 1000:-/nya) drar 0.6-07? försäkring har jag kollat upp kostar ca: 4000:-/halv på farsan:P
Vem kör inte fort med en rx-7? Wankel är ju törstiga. lästa att om man kör den på¨minimalförbrukning går den på 1,4 liter milen.