3943
Sök

Lämplig kam till b230

192 Inlägg
1 mars 2012
Trådstartare
jag skulle vilja veta vilken kam som blir bäst drag på högre varven tänkte mig något så här. att effekten ska börja lite smått på rätt låga varv. sen blir det bara mer fram till 4000-5000rpm elr mer. Dock är jag ute efter en kam som går helt rent på tomgång utan orolig tomgång och ryckningar när man kör. det ska vara till b230 utan turbo. den bilen som jag har på min sida <-

Bilen är inte helt Original. den har bland annat

531 topp planad 1.8mm.   sitter en m-kam i just nu.

Extraktor 2.5 tum med 300cell sport katalysator

sport filter och bränsle trycksregulator

192 Inlägg
3 mars 2012
Trådstartare
ingen som vet?. original kammar kan vara intressant oxå. men då vill jag veta vilken kam som ni upplever som bäst för höga varv smile
Senast redigerat av mumifix (3 mars 2012)

90 Inlägg
5 mars 2012
Kolla folkraceshopen.

PS: ha ingen bil intresserad i familjen så hoppas man möts bra här inne och få hjälp om man fråga eller skriver något.
/anders

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
5 mars 2012
_volvo740 skrev:
Kolla folkraceshopen.

Folkraceshopen måste ha en kam i inbyte.. och de tar INTE emot M-kammar....

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

90 Inlägg
5 mars 2012
Dixieman skrev:
_volvo740 skrev:
Kolla folkraceshopen.

Folkraceshopen måste ha en kam i inbyte.. och de tar INTE emot M-kammar....

ja de vet jag väl, men ha han ingen mer än M kam så bara åka till en skrot och plocka en annan kan, eller så få han helt enkelt köpa en helt ny kam från KG.
Senast redigerat av _volvo740 (5 mars 2012)

PS: ha ingen bil intresserad i familjen så hoppas man möts bra här inne och få hjälp om man fråga eller skriver något.
/anders

192 Inlägg
5 mars 2012
Trådstartare
har redan haft en trimkam från Folkraceshopen. en Fs280 en riktigt härlig kam faktiskt. men jag plocka bort den pga att den gick för orent med det.

Sök