Tänkte ta GTI'n men vet i fan.. Jävla snö! Iofs har både golfen och Volvon sommardäck men det var ju tur man tvättade golfen igår, kommer säkert inte bli skitig som fan nu... Perfekt!
Tänkte ta GTI'n men vet i fan.. Jävla snö! Iofs har både golfen och Volvon sommardäck men det var ju tur man tvättade golfen igår, kommer säkert inte bli skitig som fan nu... Perfekt!
Hehe, jag började måla bromsok och montera sommardäck kl 9 imorse inne på jobbet. finns inge fönster ut och man blev gött förvånad när man kolla ut några timmar senare haha
Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Hehe, jag började måla bromsok och montera sommardäck kl 9 imorse inne på jobbet. finns inge fönster ut och man blev gött förvånad när man kolla ut några timmar senare haha
Ja det saknas ju bara att skiten fryser till imorn också..
Ja det saknas ju bara att skiten fryser till imorn också..
Lär de göra, ska ju vara minus inatt, ska tidigt och tvätta bilen så får hoppas de har släppt då haha Varmare här än i jönköping på morgonen iaf.
Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!