Inte för att vara sån men skulle jag köpa turbo bil skulle jag nog köpa Japanskt.... Evo, Supra, Impreza. inget emot europeiska bilar eller amerikanska men men
Chevroler c1500 454ss "489cui"
Volvo 164e -72
Chevrolet 210 2d stolpe blower -55
Alltid Retar Det Någon....
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Haha på Smarten! För att vara ärlig har jag dock alltid tyckt om Smart Roadster!
Hur som helst!
Begränsar mitt sökande lite grann! Tittat mycket på japanare, både höger och vänster styrt. Men fastnar mer och mer för tyskarna. Audi S4 (B5) Audi S3 (8L) och BMW 330ci (E46), vet att den sista inte är turboladdad, men den verkar ju ha tillräckligt prestanda ändå. Vad tycker ni om detta?
Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten! Insta @ HAST
Haha på Smarten! För att vara ärlig har jag dock alltid tyckt om Smart Roadster!
Hur som helst!
Begränsar mitt sökande lite grann! Tittat mycket på japanare, både höger och vänster styrt. Men fastnar mer och mer för tyskarna. Audi S4 (B5) Audi S3 (8L) och BMW 330ci (E46), vet att den sista inte är turboladdad, men den verkar ju ha tillräckligt prestanda ändå. Vad tycker ni om detta?
Jag hade tagit en BMW 330Ci om du koller på en sådan helt utan tvekan. vi har en 325 cab hemma (06:a sista årsmodellen på E46. fanns bara cab då?) och det är en sån helt underbar bil!.
BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller