Eftersom ingen skrivit något om att det finns någon samåkning till Elmia så har jag och Freja84 tänkt göra ett försök iaf
Hade tänkt att vi kör uppsamlingen vid Ica/elgiganten parkeringen i kungens kurva. ( Samling kungens Kurva 07:00! Avgång 07:20 Den 7:e April!!
Vi kommer möta upp Bimmers of Sweden samåkningen vid Mantorp (Statoil). Dom är där runt 9:30 9:45 all info finns på länken
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238996Vi tänker inte ha några speciella regler förutom ingen lek på parkeringen bra onödigt om det händer något.
Ledarbilen/bilarna blir Min Bmw M5 e34 och Frejas M3 e46. Vi kör i laglig fart 110/120 sen om någon bestämmer sig för att dra så varsågod! Men det är roligare om man är ett stort gäng som håller ihop!
När vi kommer ner till Mantorp lämnar vi över ledningen av samåkningen till Arne (Mfive) men som sagt allt detta står i länken åvan!
Alla bilar är välkomna att haka på! fotografer kan gärna anmäla sig om dom vill till mig via PM men inget krav!
bara att fota så mkt ni vill är det något är det ju bara att kontakt mig eller Freja84 via PM
Skriv upp er här i tråden om ni tänker joina oss ner!
Vi ses!