men grabbar...ta d lugnt nu..vi kan säkert komma på en bra lösning o ett bra motiv till våra tröjor..bättre o lägga energi på d istället=) kom igen nu...hehe
vill ju ha en varm fin garaget.org tröja nu när vintern snart kommer
Tröjorna som kom från polyshop.se vill inte jag stå bakom och sälja. Jag fick två exemplar idag som jag själv beställt och jag är minst sagt inte nöjd med kvalitén (framförallt trycket).
Ni som köpte garaget-tröjor tidigare kan känna er MYCKET nöjda över att ha fått ypperlig kvalité på både tröja och tryck, för skillnaden mellan tröjorna jag fick från polyshop och de jag fixade tidigare är stor.
Tyvärr, ingen webbshop alltså, utan jag ska försöka och knåpa ihop något själv. Ska kontakta samma leverantör som jag hade tidigare. Problemet med det är att jag måste själv föra lager i princip, vilket binder ganska mycket pengar
Vi får se hur det blir helt enkelt, men jag återkommer med mer information allt eftersom.
Mvh.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
en kompis mamma har ett klädestryckeri, "Företagsreklam Så-In-I-Norden". dom kan trycka upp tröjor i bra kvalite med valfria tryck. ska jag kolla upp detta chrizz?
Hail crizz!... han har skapat väldens bästa kommuity Graget.org.. tycker han ska få bestämma vad som ska vara på tröjorna eller? inget illa ment med det
är det totalförbjudet att göra en egen tröjja ? typ med en logga " garaget.org på tex vänstra ärmen och sen en bil från garaget Tex deamon supran på ryggen ?
vad säger chrizz om de ?
jag har fått bra erbjudande på 25kr för T shirt med tryck . tröjja vet jag inte men kommer ta reda på de.
givetvis för man fråga kevin men supran om de går bra
Smaken är som baken-delad man måste ha lite olika modeller på tröjorna för alla kan inte gilla just en tröja
Sen om vissa indvider vill ha SpecialEditonSuperDuperDeLuxe tröja med 14bilder och 34 texter får ni väl åka till nått tryckeri och fixa en själv... alla kan ju inte tycka just (din) drömma tröja är snygg
Mvh
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (29 september 2006)