3334
Sök

Omröstning; Garaget.org Tröja! -!NERLAGT!- Se tråd.

104 Inlägg
14 september 2006
sant så sant=)bara det kommer tröjor=)hehe

78 Inlägg
14 september 2006
huvudsaken e väll att ni får en garaget tröjja? smile

4 571 Inlägg
14 september 2006
zwich skrev:
CHAMELEON skrev:
fan va trist att d inte blir nåt...ingen annan som känner sig manad att ta tag i detta då?så vi kan få fram en tröja me logo som alla e överens om?

men .. läs de jag skrev.. han ta ju in egna osv ändå. but try.. nu vill han ju bara ha texter.. PRECIS som zatzys smile de blir väldigt eget

Kanske för att det är en bättre ide? Men som sagt så är ju inte omröstningen i onödan utan den har ju visat vad folk vill ha för typ av tröjor.

104 Inlägg
14 september 2006
absolut..instämmer helt..alltid roligt med alternativ=)

Saab raggare : )
887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
Izual skrev:
zwich skrev:
CHAMELEON skrev:
fan va trist att d inte blir nåt...ingen annan som känner sig manad att ta tag i detta då?så vi kan få fram en tröja me logo som alla e överens om?

men .. läs de jag skrev.. han ta ju in egna osv ändå. but try.. nu vill han ju bara ha texter.. PRECIS som zatzys smile de blir väldigt eget

Kanske för att det är en bättre ide? Men som sagt så är ju inte omröstningen i onödan utan den har ju visat vad folk vill ha för typ av tröjor.

bättre o bättre ?

eh.. hm.. socialdemokraterna har röd färg som deras färg.. va ska vi ta. .hm.. RÖD.. Jaaa. RÖD  tar vi!!

Turbo.. Because Im worth it :)

104 Inlägg
14 september 2006
men grabbar...ta d lugnt nu..vi kan säkert komma på en bra lösning o ett bra motiv till våra tröjor..bättre o lägga energi på d istället=)
kom igen nu...hehe

vill ju ha en varm fin garaget.org tröja nu när vintern snart kommer

10 287 Inlägg
14 september 2006
Autografer...!!!!

Nej men lägg ner....rofl...jag håller mig hellre anonym.

Ja jösses..:-D

/Göran

GT90 skrev:
GORG loggan på framsidan & på baksidan auotgrafer av Chrizz, Izual, Jonte o alla andra som styr sidan.. Inte heller att förglömma: Sharky!
Hehe  =I:>)

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

68 Inlägg
14 september 2006
Nr 1 t-shirt! intresserad

blinka med blåljusen om du vill "rejsa"!

Saab raggare : )
887 Inlägg
14 september 2006
Trådstartare
Sharky skrev:
Autografer...!!!!

Nej men lägg ner....rofl...jag håller mig hellre anonym.

Ja jösses..:-D

/Göran

GT90 skrev:
GORG loggan på framsidan & på baksidan auotgrafer av Chrizz, Izual, Jonte o alla andra som styr sidan.. Inte heller att förglömma: Sharky!
Hehe  =I:>)

håller med .. autografer.. moderaterna här är inte mina idoler för jag tycker om sidan.

Turbo.. Because Im worth it :)

Administratör
11 911 Inlägg
29 september 2006
Tröjorna som kom från polyshop.se vill inte jag stå bakom och sälja. Jag fick två exemplar idag som jag själv beställt och jag är minst sagt inte nöjd med kvalitén (framförallt trycket).

Ni som köpte garaget-tröjor tidigare kan känna er MYCKET nöjda över att ha fått ypperlig kvalité på både tröja och tryck, för skillnaden mellan tröjorna jag fick från polyshop och de jag fixade tidigare är stor.

Tyvärr, ingen webbshop alltså, utan jag ska försöka och knåpa ihop något själv. Ska kontakta samma leverantör som jag hade tidigare. Problemet med det är att jag måste själv föra lager i princip, vilket binder ganska mycket pengar hmm

Vi får se hur det blir helt enkelt, men jag återkommer med mer information allt eftersom.

Mvh.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

104 Inlägg
29 september 2006
låter bra..hoppas=)

3 113 Inlägg
29 september 2006
jaha ok. hoppas det går bra då

Semper Fi

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
29 september 2006
en kompis mamma har ett klädestryckeri, "Företagsreklam Så-In-I-Norden". dom kan trycka upp tröjor i bra kvalite med valfria tryck. ska jag kolla upp detta chrizz?

man lever bara en gång så lev väl!

Scania arbetare
364 Inlägg
29 september 2006
Hail crizz!... han har skapat väldens bästa kommuity Graget.org.. tycker han ska få bestämma vad som ska vara på tröjorna eller? inget illa ment med det

Audiholic!

2 652 Inlägg
29 september 2006
är det totalförbjudet att göra en egen tröjja ? typ med en logga " garaget.org på tex vänstra ärmen och sen en bil från garaget Tex deamon supran på ryggen ?

vad säger chrizz om de ?

jag har fått bra erbjudande på 25kr för T shirt med tryck . tröjja vet jag inte men kommer ta reda på de.

givetvis för man fråga kevin men supran om de går bra
Senast redigerat av precision (29 september 2006)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
29 september 2006
Smaken är som baken-delad man måste ha lite olika modeller på tröjorna för alla kan inte gilla just en tröja

Sen om vissa indvider vill ha SpecialEditonSuperDuperDeLuxe tröja med 14bilder och 34 texter får ni väl åka till nått tryckeri och fixa en själv... alla kan ju inte tycka just (din) drömma tröja är snygg

Mvh
Senast redigerat av UseDubbelTurbo (29 september 2006)

Bmw osv..

Sök