vill du ha det billigt köp bara fjädrar. det andra är dyrare
Tackar så mycket min vän, ska kolla på scstyling! tack tack!
Dock blir det ju dyrare i längden då du avsevärt förkortar stötdämparnas livstid ifall dessa inte är anpassade efter fjädrarna. Du åker då på att byta dämpare oftare.
Beror ju på hur mkt man sänker oxå. H&R säger att det är lungt att köra med dom gamla dämparna upp till 40mm.
Men så är det ju skillnad på H&R och tjing-tjong fjädrar
Om du tar en titt på bilen så ser du att den är rätt så hög .. men jag hade täntk köpa kjolpaket till .. kanske ska göra de först och sedan sänka eller det spelar ingen roll?
Beror ju på hur mkt man sänker oxå. H&R säger att det är lungt att köra med dom gamla dämparna upp till 40mm.
Men så är det ju skillnad på H&R och tjing-tjong fjädrar
Om du tar en titt på bilen så ser du att den är rätt så hög .. men jag hade täntk köpa kjolpaket till .. kanske ska göra de först och sedan sänka eller det spelar ingen roll?
Skit i kjolpaketet och köp coilovers istället isf! Ser bara förjävligt ut ändå
tänkte på de också, ser mycket renare ut utan kjolpaket .. men vad är skillnaden på coilovers och fjädrar?
Coilovers är ett helt fjäderben som är ställbara i höjd.
På så sätt kan åka låååååågt och ändå få stötdämpare som passar. Dem billigare coilsen brukar dock bli rätt stötiga, men när man åker lågt kan man inte åka fort ändå satt
På så sätt kan åka låååååågt och ändå få stötdämpare som passar. Dem billigare coilsen brukar dock bli rätt stötiga, men när man åker lågt kan man inte åka fort ändå satt
vad brukar 4st ligga på ungefär? och tål dem här mer än vanliga fjädrar?
På så sätt kan åka låååååågt och ändå få stötdämpare som passar. Dem billigare coilsen brukar dock bli rätt stötiga, men när man åker lågt kan man inte åka fort ändå satt
vad brukar 4st ligga på ungefär? och tål dem här mer än vanliga fjädrar?
Beror helt och hållet vilken bil man har. Till Golf och Civic där dom är vanligast finns dom så billiga som ~2,5k medans till min gamla Audi Coupé tex fanns det så gott som inga, så där kostade dom minst 8k.
Tål och tål... Dom allra flesta är godkända utav tyska kvalitetsregler (TUV) Det vanligaste problemet folk har är väll när det vart vinter, och ringarna som man ställer in höjden med rostat fast för att man glömt smörja dom innan. Dock är ju det handhavande fel, och inte produkten i fråga.
På så sätt kan åka låååååågt och ändå få stötdämpare som passar. Dem billigare coilsen brukar dock bli rätt stötiga, men när man åker lågt kan man inte åka fort ändå satt
vad brukar 4st ligga på ungefär? och tål dem här mer än vanliga fjädrar?
Beror helt och hållet vilken bil man har. Till Golf och Civic där dom är vanligast finns dom så billiga som ~2,5k medans till min gamla Audi Coupé tex fanns det så gott som inga, så där kostade dom minst 8k.
Tål och tål... Dom allra flesta är godkända utav tyska kvalitetsregler (TUV) Det vanligaste problemet folk har är väll när det vart vinter, och ringarna som man ställer in höjden med rostat fast för att man glömt smörja dom innan. Dock är ju det handhavande fel, och inte produkten i fråga.
Finns det några problem mer än gubbar när man kör en låg bil, inga problem på vintern förutom att man ska smörja dom? och hur vet jag vilka fjädrar som passar min prelude?
vad brukar 4st ligga på ungefär? och tål dem här mer än vanliga fjädrar?
Beror helt och hållet vilken bil man har. Till Golf och Civic där dom är vanligast finns dom så billiga som ~2,5k medans till min gamla Audi Coupé tex fanns det så gott som inga, så där kostade dom minst 8k.
Tål och tål... Dom allra flesta är godkända utav tyska kvalitetsregler (TUV) Det vanligaste problemet folk har är väll när det vart vinter, och ringarna som man ställer in höjden med rostat fast för att man glömt smörja dom innan. Dock är ju det handhavande fel, och inte produkten i fråga.
Finns det några problem mer än gubbar när man kör en låg bil, inga problem på vintern förutom att man ska smörja dom? och hur vet jag vilka fjädrar som passar min prelude?
Man slår ofta sönder oljetråg, måste sicksacka genom gatorna, skrapar i lite här och var Dom flesta ställer upp sina coils innan vintern för att få lite extra markfrigång (snövallar osv) så då kan du ju passa på att smörja in dom i fett.
Du får ju helt enkelt köpa ett par gjorda för din bil Precis som med allt annat står det ju under artikeln på den hemsida du nu beställer ifrån om dom passar eller inte.
hm, kanske bara ska köra på fälgar o vara nöjd, försöker få ett JDM tema på bilen men det verkar svårt
asså om du går in på en stylingfirma söker du bara upp styling till din bil, sen är det bara att leta efter vad som finns i sänkning. priset varierar ju var man köper. inte bara på massa annat.
2010/08/27 kom vår dotter Linnea.
2013/06/13 kom vår son Jacob
Opel Omega 2,0 16V /97