2198
Sök

BMW 750iA E32 galenskapsprojekt

1 798 Inlägg
22 mars 2007
#261
fan va ja diggar detta projekt alltså fan va tufft lyxbil me bra prestanda o 6 petat
va ska de bli för färg?

Keep up the good work

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

252 Inlägg
22 mars 2007
#262
6 växlat is the shit!!!
Coolt projekt!!
lycka till!

Got vtec?

2 911 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
#263
Samma färg som den redan har, det finns andra snyggare färger men det är så många som har de, vem har inte sett en diamantsvart stylad bmw förut liksom wink

Mycket roligare med beigemetallic softstylad v12;a som kan knäcka japsar vid rödljusen wink

dARKiE
5 031 Inlägg
22 mars 2007
#264
Decibel skrev:
Samma färg som den redan har, det finns andra snyggare färger men det är så många som har de, vem har inte sett en diamantsvart stylad bmw förut liksom wink

Mycket roligare med beigemetallic softstylad v12;a som kan knäcka japsar vid rödljusen wink
eller andra små avdankande klena sex liters bmw's .. suck, vill inte se dig vid ett rödljus då kommer jag bara bli ledsen  wink

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2 911 Inlägg
22 mars 2007
Trådstartare
#265
Darkie skrev:
Decibel skrev:
Samma färg som den redan har, det finns andra snyggare färger men det är så många som har de, vem har inte sett en diamantsvart stylad bmw förut liksom wink

Mycket roligare med beigemetallic softstylad v12;a som kan knäcka japsar vid rödljusen wink
eller andra små avdankande klena sex liters bmw's .. suck, vill inte se dig vid ett rödljus då kommer jag bara bli ledsen  wink
Sexliters? är det jag som ska bli rädd kanske (har 5,8l) tongue

dARKiE
5 031 Inlägg
22 mars 2007
#266
Decibel skrev:
Darkie skrev:
Decibel skrev:
Samma färg som den redan har, det finns andra snyggare färger men det är så många som har de, vem har inte sett en diamantsvart stylad bmw förut liksom wink

Mycket roligare med beigemetallic softstylad v12;a som kan knäcka japsar vid rödljusen wink
eller andra små avdankande klena sex liters bmw's .. suck, vill inte se dig vid ett rödljus då kommer jag bara bli ledsen  wink
Sexliters? är det jag som ska bli rädd kanske (har 5,8l) tongue
haha förlåt, förlåt skrev såklart fel menar ju sexcylindrig 3.0 liters haha big_smile  (trötter)
Senast redigerat av Darkie (22 mars 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Gödseldräng
4 529 Inlägg
23 mars 2007
#267
hänt något mer med bilen kanske ? smile
spännade byggde deta big_smile


elektriker
591 Inlägg
23 mars 2007
#268
så jävla läckert bygge=)
Har följt tråden ett tag nu o längtar till man får se slutresultatet!
Kämpa på;)

---------------> Kimpan

2 911 Inlägg
23 mars 2007
Trådstartare
#269
Har putsat på bagageluckan idag, hade 2 bulor efter förre ägarens takbox som slagit in i luckan, spacklat och slipat, slipat mer och slipat lite till, ska lipas bara liiiite till, sen ska bagageluckan skruvas lös och lackas.

Sen kom det kunder så jag fick flytta kärran, så jag började på att plasta om hatthyllan istället, vilket nu är klart, ska härda till imorrn, sen ska den slipas lite lätt och kläs i superstretch-vinyl samt releif-logga under vinylen.

Fun fun

1 060 Inlägg
23 mars 2007
#270
http://www.fancysplace.com/smileys/e-needpics.gif

Najs projekt

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Gödseldräng
4 529 Inlägg
23 mars 2007
#271
Decibel skrev:
Har putsat på bagageluckan idag, hade 2 bulor efter förre ägarens takbox som slagit in i luckan, spacklat och slipat, slipat mer och slipat lite till, ska lipas bara liiiite till, sen ska bagageluckan skruvas lös och lackas.

Sen kom det kunder så jag fick flytta kärran, så jag började på att plasta om hatthyllan istället, vilket nu är klart, ska härda till imorrn, sen ska den slipas lite lätt och kläs i superstretch-vinyl samt releif-logga under vinylen.

Fun fun
låter skit bra smile
är det du som äger docent decibel missuppfattade det som stog i början tongue


2 911 Inlägg
23 mars 2007
Trådstartare
#272
Ett stycke fullt fungerande 15.000-kronors bas uppskuren inför omkoning smile

Håll ut, det kommer mer wink

http://www.jxit.se/9910-cutted.jpg

326 Inlägg
24 mars 2007
#273
fy fan va jag hade grinat när jag satt knuven i den basen!
Grymm tråd färesten men vill se mer billder! fasst har förstått att den är lite top secret

Banracing licens avklarad, driftinlicens på gång!

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
24 mars 2007
#274
Decibel skrev:
Ett stycke fullt fungerande 15.000-kronors bas uppskuren inför omkoning smile

Håll ut, det kommer mer wink

http://www.jxit.se/9910-cutted.jpg
varför ska den omkonnas???


302 Inlägg
24 mars 2007
#275
BBAD skrev:
Decibel skrev:
Ett stycke fullt fungerande 15.000-kronors bas uppskuren inför omkoning smile

Håll ut, det kommer mer wink

http://www.jxit.se/9910-cutted.jpg
varför ska den omkonnas???
ja de undrar jag me nu får jag la stryk men är den så dålig så man måste bygga om den det första man gör?
mvh

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

preem pump
836 Inlägg
24 mars 2007
#276
DanneDynamit skrev:
BBAD skrev:
Decibel skrev:
Ett stycke fullt fungerande 15.000-kronors bas uppskuren inför omkoning smile

Håll ut, det kommer mer wink

http://www.jxit.se/9910-cutted.jpg
varför ska den omkonnas???
ja de undrar jag me nu får jag la stryk men är den så dålig så man måste bygga om den det första man gör?
mvh
man får ju räkna med att sånna dära lågpris grejjer pajjar på direkten

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

2 911 Inlägg
24 mars 2007
Trådstartare
#277
Ska konas om för att det är 10" idag, ska konas om till 12"

Bigger is better.

Sen var det roliga, att det är totalt 2st 15.000-kronors basar som vi skar sönder, enbart för att göra om till 12" wink

Å andra sidan, när det väl är klart har man ett par av världens mest stryktåliga och högtspelande basar, allt under 2000w per bas är bara att glömma, det skrattar dom åt...

Anledning till att jag konar om dom.
Jag köpte 2st 10" begagnade, dom kostar normalt 15-16000kr styck.
Det blir billigare för mig att kona om dessa 10" till 12", än att köpa 2st nya 12" direkt (2st 12" går lös på 35.000kr totalt).

Omkoningen går lös på cirkus 15.000kr för båda basarna + de 9000kr jag gav för dom ifrån början, 24.000kr för att få 2st basar värda 35 tycker jag är helt ok wink
Senast redigerat av Decibel (24 mars 2007)

302 Inlägg
24 mars 2007
#278
ok de låter ju fint man lär så länge man lever

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
24 mars 2007
#279
låter lite avanserat att kona om dom :~P


2 911 Inlägg
25 mars 2007
Trådstartare
#280
BBAD skrev:
låter lite avanserat att kona om dom :~P
En butik här i Sundsvall vi har nära samarbete med som står för arbetet, dock fick jag äran att skära upp mina basar helt själv smile

--

Håller på att titta på andra slutsteg också, tror inte mina 4kw kommer märkas på dessa, har börjat klura mot iallafall 8000watt till basarna.

Enbart min batteribank som behövs går lös på 25.000, 12st optimor, blir dock 6st först, sen 6st till, kostar så jääääkla mycket smile


Sök