vart ligger närmaste gör det själv tvätt ? som man dess utom kommer in i med lite halvlåg bil?
Har för mig att nicecar har byggt en plattaform att tvätta på vid bmw efter lillån!? Det var där jag hade tänkt att tvätta iaf. Lär kanske åka dit tidigare än tänkt ifall alla tänker som jag
japp och så har jag ju batterier och cetek så jag kan ju spela hela dagen med
orkar c-tec laddaren hålla över 14v när du spelar högt menar du ?
allt är ju nytt bara spelat 4 dagar på elmia så jag har inte hunnit kolla hur mycket den håller faktsikt
fan ctec laddare vore ju nice.. men jag måste nog ha bilen igång får för mycket volt dropp annars ! skaffa en voltmätare! hur många batterier har du i bilen just nu ? och av vilket märke
orkar c-tec laddaren hålla över 14v när du spelar högt menar du ?
allt är ju nytt bara spelat 4 dagar på elmia så jag har inte hunnit kolla hur mycket den håller faktsikt
fan ctec laddare vore ju nice.. men jag måste nog ha bilen igång får för mycket volt dropp annars ! skaffa en voltmätare! hur många batterier har du i bilen just nu ? och av vilket märke
har ett stort 95ah batteri fram och ett Kinetik KHC-1800 men skall byta det fram till ett Kinetik KHC-1400 men det har inte funnits någon tid skall även i en ctek till kör med en 25000 nu men behöver en till för att kunna maxa ljudet en längre stund
har ett stort 95ah batteri fram och ett Kinetik KHC-1800 men skall byta det fram till ett Kinetik KHC-1400 men det har inte funnits någon tid skall även i en ctek till kör med en 25000 nu men behöver en till för att kunna maxa ljudet en längre stund
men de funkar ju sålänge håll koll på volten bara.. eller så har man bilen igång ^^