Körde något liknande medle för ett par årsedan på ett par 740 Lister. Första dagen vart de Hur jävla fint som hälst. sen 2-3 dar efter i solen så var de kladdiga och som sandpapper. ren skit var det iaf. Har för mig jag slängde flaskan så långt man bara orkade
nu så..detta var inte lätt att fota, men dom blir verkligen bäcksvarta..ser ut som fabriksproduktion hehe..helt utan att grunda el nåt..bara tvättade dom..detta kommer att testas vidare med på andra saker..
Körde något liknande medle för ett par årsedan på ett par 740 Lister. Första dagen vart de Hur jävla fint som hälst. sen 2-3 dar efter i solen så var de kladdiga och som sandpapper. ren skit var det iaf. Har för mig jag slängde flaskan så långt man bara orkade
jopp men detta är nytt..kan läggas på fälgar och osv..sen när man tröttna så dras det bort som en tejp hehe..
Plasti Dip vansinnet fortsatte idag igen hehe..var tvungen att göra en grill oxå...är tänkt att man ska på en träff imorrn i Borås, dänger dit grillen se hur den palla med salt å svenskt ursinne på vägarna, tar bild på den sen..se om detta håller för svensk standard.
Suck.. den e jobbig när den börjar. Jag bytta ju min förra året. Det var då jag passa på o måla insuget o porta det till 3" spjället.
jo börja stinka när jag var ute på e4an å stänkte på rätt bra..vettifan..sakerna är nybytt å motorn nyss sköljd..men misstänker en sak..så får ta nån bild på det imorrn..
Tråkigt när det ska jävlas. Ja jag måste hitta någon som ställer upp på o låna ut en garageplats. Måste få tätat returen detta året. Gick många liter olja förra året. Så det e därför min luktar när jag fläskar på med min.
Tråkigt när det ska jävlas. Ja jag måste hitta någon som ställer upp på o låna ut en garageplats. Måste få tätat returen detta året. Gick många liter olja förra året. Så det e därför min luktar när jag fläskar på med min.
hehe har nog samma på min, men eftersom det blir byte till en kkk24 el T19 så har jag inte orkat brytt mig så mycket..är så lite,,men nu är det fan nåt annat som luktar apa..haha
Jag har ju inte funderingar på o byta på min. Får duga gott med en 18T
spåra ur är jag bra på haha...dumma är att besiktningen har börjat gnälla så förbannat, så håller man sig inom volvos egna turbos så säger dom inget..men ja större är ju bäst!
Ja det e lätt att det spårar ut. vad har dem o gnälla över. Jo större e väl bättre. Eller så blir det några timmars skruvande innan bes o bytta till org.