Jag hade ju tankar på att antingen köra med orginal dubbelsnurror eller kör non-seq på det.
Problemet med orginal skulle ju vara att jag behöver fortsätta använda hela det hemska vaccumsystemet som tyvärr har en förmåga att generera fel.
Med non-seq hade jag frångått en stor del av det, men då hade jag också fått köpa nya snurror för de var inte under bästa skicket helt enkelt.
Valet jag gjorde istället var att beställa en GT35R turbo.
Bygga eget grenrör och köra som de flesta gör, en extern wastegate.
Jag kommer köra en WG med fjäder från 0,5 bar, har inga behov av något super tryck ännu.
Eller min plånbok har inte det iaf
Detta betyder också att mina fuel-rails kommer bytas ut.
Jag kollar runt som tusan men det får jag ju erkänna, det är en riktig djungel det där...
Bränsletrycks regulator och troligen en supra pump i tanken.
AEM sprut, Haltech PS1000 eller adaptronic sprut är det som gäller.
Men det är något som kommer längre fram.
Den måste ju starta först så man vet att det är lugnt 😂😂