Alla försöker få sina bilar att synas genom att bredda, använda extrema kjolpaket, skärmar, basar, högtalare, kroma fälgar men inte i Japan.
Den här killen påstår att bilen inte förlorat sin funktionalitet och det bevisar han med att ha kört hela vägen från Tokyo till Nagoya ( ca 360km). Själv älskar jag den!
(OBS Bilen är inte klar, bakskärmarna behöver en del jobb)
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
I mina ögon så ser det helt bedrövligt ut. Less is more passar verkligen in här! Fast jag har aldrig varit ett stort fan av stretchdäck, extrem camber och en sänkning som gör att bilen ser totalt slut ut... Tur att alla gillar olika!
I mina ögon så ser det helt bedrövligt ut. Less is more passar verkligen in här! Fast jag har aldrig varit ett stort fan av stretchdäck, extrem camber och en sänkning som gör att bilen ser totalt slut ut... Tur att alla gillar olika!
Håller med dig fullständigt!!
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Tyckte precis som dig först men ju mer jag tittar desto mer gillar jag den. Sedan beror det också på hur djupt inne i scenen du är, innan så var jag fast vid Time Attack men nu börjar jag även gilla Stance och VIP
Dock så skulle jag inte vilja köra den
Senast redigerat av PerfectionR (9 april 2012)
"Engineering alone has no magic machines have no soul its inspiration that transforms movement into emotion"/Infiniti
Lite ballt, självklart! Men ändå helt idiotiskt.. Alla tycker olika Hade hellre sett den med "vanliga" 17" fälgar och normal camber så att man kan använda den
Såg den på annat forum tidigare idag och tycker det ser skit ut, ok stance är snyggt så länge det ändå är på en vettig nivå men den ser mer ut som att den varit upphissad i taket av hallen och sen ramlat ner
Det är ju som allt annat. när F&F filmerna kom var det assnygg med råstylade bilar. Sen började folk grejja på fel sätt och idag är det nollor som har plastpaket å stora vingar på sina bilar. Blir samma sak med "tyskstuk" å stance. folk kommer att börja överdriva det hela tiden och om fem år kommer folk skratta åt allting..
Tycker det ser ut som om hjulupphängningen har gett vika. Inget för mig alls.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
Tycker den ser rätt häftig ut. Är ju verkligen något speciellt iaf! Men ska man göra något, så ska man göra det ordentligt, och det har verkligen den personen gjort!