Flippat axeln. Får se nu hur mycket man ska lägga i mellan. Är det någon som har lite bilder på caddy med 15" och vet hur mycket som är boxat. så kan ni ju lägga upp dom här. Så man har något att jämföra med.
Ser ju ut som du höjt den ist för sänkt:D jag va ut å försökte få en bild men det va inte det lättaste när han fortfarande stog på backen men såhär ser min klossning ut
ja du ska sänka den genom att klossa den mellan bladen och axelen men testa hålla den uppe på donkraften och gunga till bilen genom att stå på flaket och vikta ner den lite så får vi se om han sjunker till sej
Jag har tillverkat en 60mm kloss nu. Ska prova den nästa gång jag är i garaget. Vågar inte riktigt ställa mig på flaket när bilen är upphissad i bakaxeln med domkraften. Har ju fått lägga klossar på domkraften så den ska kunna nå upp nu när man har flippat den
Tänkte att det kanske är bakre fästet till bladfjädrarna som kanske är lite för hårt spända eller något. har ju bytt bussningar där me. Bladfjäderna ska ju bli "längre" när den fjädrar uppåt. Så då kanske den håller imot lite där. Monterade ju bakaxeln och bladfjädrarna hängande...hmm får kolla upp detta
Så här ser klossningen ut. Dock inte färdigt. Ska svetsa lock till klossen. Sen ska överhalvan svetsas fast i plattan ovanför.
Jag tycker jag får klossa väldigt mycket för att det ska hända något. Ändå tycker jag den är rätt hög nu me.
Jag vill kunna köra med min lilla husvagn efter caddyn, men är rädd att husvagnen ska ta i marken. Vill kunna flytta upp draget på caddyn på något sätt. Någon som har någon bra och säker ide hur jag ska göra?
Jag vill kunna köra med min lilla husvagn efter caddyn, men är rädd att husvagnen ska ta i marken. Vill kunna flytta upp draget på caddyn på något sätt. Någon som har någon bra och säker ide hur jag ska göra?
På min har jag avtagbar från mersa 190 ev lite moddad kan fixa bild via fb imorgon om du vill
På min har jag avtagbar från mersa 190 ev lite moddad kan fixa bild via fb imorgon om du vill
Gör så. Har kanske redan kommit på en lösning. Men alltid bra att se flera alternativ