Av bilderna att döma säger jag 1:an... dock undrar jag om den är reggad för carfax säger ju 115hk..
men klart snygg bil till vettig peng..
reagerade på det oxå, men han har kollat rätt länge efter T5 bilar, vissa är relativt nyreggade tydligen och därav visas inte den rätta informationen. vet inte om detta stämmer men det bör man ju kunna ta reda på om det blir aktuellt med denna
Btw.. är det ingen som styvar upp chassit lite? typ dämpare/fjädrar osv så den inte kränger så jäkligt?
Av bilderna att döma säger jag 1:an... dock undrar jag om den är reggad för carfax säger ju 115hk..
reagerade på det oxå, men han har kollat rätt länge efter T5 bilar, vissa är relativt nyreggade tydligen och därav visas inte den rätta informationen. vet inte om detta stämmer men det bör man ju kunna ta reda på om det blir aktuellt med denna
Btw.. är det ingen som styvar upp chassit lite? typ dämpare/fjädrar osv så den inte kränger så jäkligt?
Va nej nej man vill ju ha kvar "slagskeppskänslan" i bilen ju..hahaha reagerat på det jag med..
Va nej nej man vill ju ha kvar "slagskeppskänslan" i bilen ju..hahaha reagerat på det jag med..
haha ja visst. dock vet jag inte hur "nya/fräsha" grejer känns men när dom börjar bli lite smått slitna så kränger ju iallafall vinterbilarna 2 dec i sidled bara man svänger in på gården
låter kalas han är riktigt sugen på 1:an, motorn ville han gärna ha gjort sen som sagt väghållning ville han nog ha och pilla lite på i sommar & sen lite större i vinter.
Vill släpa med mig nu 120 mil totalt på en dag och ev köpa den på fredag
Men 1:an står som 1:a val iallafall tackar för alla tycken så att säga