2735
Sök

HU för 2000kr

493 Inlägg
21 juni 2012
Ber om ursäkt.. hade gjort tvärt om! Gula sitter påskarvad på den  röda:)

Sponsor:
Bilstereohörnan - www.bilstereohornan.se
Tudor Batteries - www.tudor.se
Sonax Bilvård - www.sonax.se

3 466 Inlägg
21 juni 2012
Pontaaa skrev:
M_icke_ skrev:
Pontaaa skrev:
Är inte gul konstant spänning och röd typ tändningen? Har för mig att jag fimpade den röda helt från kablaget, och kopplade ihop den röda änden från stereon med den gula! Alltså konstant spänning på både gul och röd in i stereon. Minnet i min bt92a fungerade inte heller när jag gjorde som dig smile

Öhh okej. Varför?

Antar att de e saaben de handlar om och om jag minns rätt så får man byta gul och röd på dessa för att minnet ska funka men annars är det bara plug n play.

Japp bägge saabarna jag har gjorde jag likadant i... Kan ju självklart minnas fel så det är lika bra jag tittar efter sen... Men jag minns iaf att jag inte fick minnet att fungera först i 9-5an när jag bara skiftade...

Märkligt för jag har aldrig tidigare varit med om någon som har haft problem med detta i saabarna.

Jag har själv en Kenwood KDC-6047 i min. Fick dock skifta röd och gul jämfört med 9000 om jag minns rätt men annars helt problemfritt.

En polare har en Kenwood KDC-6051 i sin 9-5 och samma sak där, funkar kanon.

900/9-3 funkar likadant som 9-5.

"Den som ingen turbo har, han får åka utan bar"

493 Inlägg
21 juni 2012
Jadu fråga mig inte... HUn i min 9-3a kopplade en kompis in förut. Sen när monterade bt92an i 9-5an så fick jag det inte att fungera med minnet förens jag gjorde som jag sa... Det funkar ju nu iallafall smile
Tänkte mest som en idé till TS då han inte fick till det, och det fungerar ju uppenbarligen för mig så... Men jag ska testa att bara skifta om jag har bort HUn någon dag, verkar ju minst sagt märkligt...

Sponsor:

493 Inlägg
22 juni 2012
Ber om ursäkt.. hade gjort tvärt om! Gula sitter påskarvad på den  röda:)

Sponsor:

12 Inlägg
18 mars 2013
Nu har dom iaf gått i konkurs.. Så att så himla fel hade man väl ändå inte.. Hoppas inte allt för många blev lurade....

M_icke_ skrev:
_JA_ skrev:
M_icke_ skrev:

Garantier gäller inte handhavandefel nej, det gäller samma från ALLA återförsäljare. I övrigt så har han samma garantier som alla andra, är där ett fel som har funnits sedan tillverkningen eller som är uppenbart att det ej tillkommit pga handhavandefel så täcker garantin lika bra som vilken helst annan.

Anledningen till att han importerar själv är då han vill kunna hålla ner priserna på produkterna.

Kan tillägga att han är delägare i µ-Dimension, Hollywood samt Europa grossit med Europa agenturerna RE Audio, Powerbass, Kinetik, Hollywood & µ-Dimension.
Det är alltså ingen oseriös lirare vi snackar om som du försöker få det att verka.

Märkligt nog är det alltid "kompisar" som har varit med om allting, sällan man själv har en dålig erfarenhet att dela med sig av. Sen är det märkligt nog alltid så att när man själv pajar något så är det grejernas fel, när garantin sen inte gäller så är det återförsäljarens fel.

Delägare i Kinetik!! Ja just det.. Låter som 2000- talets MDS Patric! Snart äger han väll fabriker till höger och vänster med!! Vad jag hört av andra som haft strul med denna Calle då det hette Carbonize eller nått sånt så har han tydligen närinsförbud..Därför han inte ens står som ägare av sitt företag.. Jag skulle iaf aldrig köpa av honom...Alla måste väll få rätt till att dela med sig av det man vet så att ingen av oss intresserade kunder går på någon luring!

Nope, han är inte delägare i kinetic. Läs om, läs rätt.

För övrigt är det svårt att stå som ägare i ett aktiebolag..

Resten kan jag inte svara på då jag inte vet något om detta men du får gärna specificera vad för strul de har varit. Har du några mail eller liknande som kan bekräfta detta?

Sök