Det värsta måste nog vara när man kommer till en korsning där det är högerregel gäller, sen så stannar man för att släppa fram bilen som man ska lämna företräde för, men idioten i den bilen fattar inte att det är högerregel i korsningen och sitter och tittar på en som om jag vore helt dum i huvet.
Speciellt irriterande är det när man kör lastbil eller buss och man måste köra in på mötande körfält för att inte dra in med bakhjulen över hela trottoaren och så stannar man och ska släppa fram bilen i korsningen som det är högerregel i och idioten i bilen fattar inte att jag kommer att ta upp hela vägen för att kunna svänga + att det är högerregel som gäller och att jag ska lämna företräde.
En annan riktigt irriterande sak är personer som måste köra under hastigheten på 80 väg eller värre 70 på 90-100 väg då lockupen på buicken kopplas in i 80km/h så det är jätte kul att ligga och slira på 4:an och slösa bensin.
Som tex i går så låg det en ford explorer framför mig i 60 på 80 väg(!!!!!!!!) själv klart så mötte man bilar hela tiden så att man inte kunde köra om. Efter som explorern till 99% också har automat låda så borde ju personen i den bilen också vara anjelägen att köra på lockuppen. Men men det va väl nån kärring som inte vet hur man kör en automatlåda på ett ekonomiskt sätt.
Senast redigerat av theBIGburner (17 april 2012)
CHEVROLET, a high quality product from General Motors
Pioneer CDJ 2000 nexus + DJM 2000 nexus + RMX 500 + HDJ 2000 W + S-DJ08