3379
Sök

Vad är det värsta du vet i trafiken? har du en bild? LÄGG UPP!

1 567 Inlägg
20 april 2012
När du kommer på en påfart på tex en tvåfilig motorväg där du skall köra på och en bil som kommer i högerfilen inte lägger sig i vänster trots att det inte finns någon bil där.

Samt alla dessa kombis tex v70 som körs av mammalediga och hemmafruar som kör ut på huvudled när jag kommer körade och i många gånger chansar på att dom skall hinna vilket dom hade gjort om dom bara visste vad gasen satt.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Hamster
817 Inlägg
20 april 2012
Var ska man börja??
Hävdar fortfarande att alla som tar körkort ska åka med en yrkeschafför (bil och släp) så dom fattar hur det funkar i den riktiga världen!

Till jobb har jag 5,5 mil på 2+1 väg med vajerräcke. När det är 1-filigt har folk en tendens till att sakta ner till 70 (på 100 väg), direkt när man kommer ut på 2 filigt gasar dom på till 110. Varför??

Samma sak vid fartkamerorna. 100 väg, saktar ner till 70 precis innan kameran. Tror dom att dom får dom där 30km/h tillgodo när dom kör för fort?

Vi har exempelvis lång kö på 1 filigt. Då ska bilen bakom lägga sig 5 cm bakom för att stressa så han kommer fortare fram. Hur han tänkte där när det ligger 20 bilar till framför har jag ingen aning om.. När det sen blir 2 filigt ligger idioten kvar bakom och kör inte om när han har möjligheten. Oftast gör han det precis innan det går ihopa till 1 filigt igen och tränger sig in mellan 2 bilar.

7 432 Inlägg
20 april 2012
Keller skrev:
Var ska man börja??
Hävdar fortfarande att alla som tar körkort ska åka med en yrkeschafför (bil och släp) så dom fattar hur det funkar i den riktiga världen!

Till jobb har jag 5,5 mil på 2+1 väg med vajerräcke. När det är 1-filigt har folk en tendens till att sakta ner till 70 (på 100 väg), direkt när man kommer ut på 2 filigt gasar dom på till 110. Varför??

Samma sak vid fartkamerorna. 100 väg, saktar ner till 70 precis innan kameran. Tror dom att dom får dom där 30km/h tillgodo när dom kör för fort?

Vi har exempelvis lång kö på 1 filigt. Då ska bilen bakom lägga sig 5 cm bakom för att stressa så han kommer fortare fram. Hur han tänkte där när det ligger 20 bilar till framför har jag ingen aning om.. När det sen blir 2 filigt ligger idioten kvar bakom och kör inte om när han har möjligheten. Oftast gör han det precis innan det går ihopa till 1 filigt igen och tränger sig in mellan 2 bilar.

säger bara skottpengar

70 Inlägg
20 april 2012
folk som skickar på helljuset precis innan mötet, fyfan!

412 Inlägg
20 april 2012
Busschaufförer som tror de är kung över vägen!

En häst har en hästkraft! Eller..?!

3 395 Inlägg
20 april 2012
Trådstartare
Måste säga att epa traktorer kan förstöra trafik rytmn ordenligt.. Väldigt långa köer på landsväg!
Är ju lite trafikfara.

Sen alla cyklister på vägarna tongue

Fri fart för ett fritt folk!
14 287 Inlägg
20 april 2012
Low skrev:
Måste säga att epa traktorer kan förstöra trafik rytmn ordenligt.. Väldigt långa köer på landsväg!
Är ju lite trafikfara.

mm cyklistjävlar som inte förstår att man cyklar på cykelbanan inte vägen

tänk om man bara fick så skulle jag ge dom en smäll i bakhuvudet med backspegeln så dom lär sig någon gång

sitter och kör skolbuss där jag åker på en mindre väg
och där är det dagligen cyklister som är ute på landsvägen och cyklar fast komunen har gjort ordning en cykelbana som går utmärkt att cykla på

har själv testat den och inte det minsta fel på den
endå ska dom där idioterna ut och cykla på vägen

någon dag kommer någon av dom där jävlarna bli påkörda
hoppas att det inte är jag som kör på dom bara

Kör fort så hinner inget hända...

7 432 Inlägg
20 april 2012
jonnielahti skrev:
Jä*la epa och a-traktorer!

de kan ju faktiskt inte rå för det wink

Meldem
917 Inlägg
20 april 2012
folk som kör för sakta... 70 på 90-väg händer mig ibland, blir måttligt irriterad när man inte kan köra om då.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

440 Inlägg
20 april 2012
Retar mig på mycket av det som redan skrivits men en sak som inte är nämd är dessa personer som kör om med halva sin bil kvar i min fil. Gå ut ordentligt vid omkörnig för fan! Vad skulle hända om jag råkade vingla det allra minsta?
Ganska ofta slipsnissar i nån dyr tjänstebil och telefon i örat av någon anledning..

2 405 Inlägg
20 april 2012
putte16v skrev:
Retar mig på mycket av det som redan skrivits men en sak som inte är nämd är dessa personer som kör om med halva sin bil kvar i min fil. Gå ut ordentligt vid omkörnig för fan! Vad skulle hända om jag råkade vingla det allra minsta?
Ganska ofta slipsnissar i nån dyr tjänstebil och telefon i örat av någon anledning..

Ah det är sjukt irriterande! Tänk om det blåser lite och man åker nått vindkänsligt djävulskap tongue

Allmänt envis
12 512 Inlägg
20 april 2012
Keller skrev:
Var ska man börja??

Jag tolkar det som att du syftar på bland annat lastbilschaufförer? Det finns precis lika många yrkeschafförer som personbilsförare med ett bedrövligt beteende i trafiken vilket är anmärkningsvärt med tanke på hur mycket mer vana och utbildning dessa har.

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

1 062 Inlägg
20 april 2012
folk som kör om/förbi på väggren när det är kö

11 Inlägg
20 april 2012
alla jävla storstäder! jag hatar allt med dem när det gäller trafiken. Det finns många idioter på en liten yta. Köra om på insidan klämma sig mellan eller slicka röven på bilen framför är tydligen inga problem i t.ex. göteborg. Nästa gång jag blir tvingad att köra i en större stad ska jag göra en skylt där det står: värmländsk bonde på väg. Håll avstånd! Ännumer störande är när de tutar på mig för att det går sakta, men jag har inte 300hk i min kingcab från 86 så det går inte så fort.
Tack för mig smile

3 395 Inlägg
21 april 2012
Trådstartare
Growe skrev:
Low skrev:
Är ju lite trafikfara.

mm cyklistjävlar som inte förstår att man cyklar på cykelbanan inte vägen

tänk om man bara fick så skulle jag ge dom en smäll i bakhuvudet med backspegeln så dom lär sig någon gång

sitter och kör skolbuss där jag åker på en mindre väg
och där är det dagligen cyklister som är ute på landsvägen och cyklar fast komunen har gjort ordning en cykelbana som går utmärkt att cykla på

har själv testat den och inte det minsta fel på den
endå ska dom där idioterna ut och cykla på vägen

någon dag kommer någon av dom där jävlarna bli påkörda
hoppas att det inte är jag som kör på dom bara

Hahaha "tänk om man bara fick så skulle jag ge dom en smäll i bakhuvudet med backspegeln så dom lär sig någon gång"

Klockren smile

Skrotsamlare
4 031 Inlägg
21 april 2012
Vad är det värsta du vet i trafiken? De andra?

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...

2 046 Inlägg
21 april 2012
Hatar gamlingar som håller 10 på en 50 väg. Jag vill stanna dom och bryta deras körkort!

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.

Fri fart för ett fritt folk!
14 287 Inlägg
21 april 2012
putte16v skrev:

om du har lite bilkontroll så är det bara att du svänger ut mot dom som ligger halvt i din fil

brukar alltid lägga mig långt mot mitten när folk har svårt att fatta att det är min fil smile

tycker detta fenomen är vanligast inne i stan att folk har svårt att förstå att man ska hålla sig i en fil

men tycker folk rent allmänt är jävligt kassa att hålla sig inom linjerna inkl lastbilschaffisar som lägger sig på vita sträcket och drar upp en massa skit på motorvägen..

om dom stängde av sin jävla dator och körde lastbilen istället skulle det inte vara ett problem
för så kass kan man inte vara så man ligger på vita sträcket i flera km när det är vindstilla

Kör fort så hinner inget hända...

Evildan
21 april 2012
Growe skrev:
putte16v skrev:

om du har lite bilkontroll så är det bara att du svänger ut mot dom som ligger halvt i din fil

brukar alltid lägga mig långt mot mitten när folk har svårt att fatta att det är min fil smile

tycker detta fenomen är vanligast inne i stan att folk har svårt att förstå att man ska hålla sig i en fil

men tycker folk rent allmänt är jävligt kassa att hålla sig inom linjerna inkl lastbilschaffisar som lägger sig på vita sträcket och drar upp en massa skit på motorvägen..

om dom stängde av sin jävla dator och körde lastbilen istället skulle det inte vara ett problem
för så kass kan man inte vara så man ligger på vita sträcket i flera km när det är vindstilla

tror inte moderna lastbilar fungerar utan dator när det halvligger en snusande kepsförsedd "frän" 22åring bakom ratten och tittar på bolibompa via svt play?

Sök