Tja! Vad kör du med för bränslepump? Kanske är en dum fråga eftersom bilen är trimmad, men har du någon BTR på? Isåfall vad kör du på för bar utan vakuum ? Låter som att det kan va bränslet som inte hänger med! PatteN
Tja! Vad kör du med för bränslepump? Kanske är en dum fråga eftersom bilen är trimmad, men har du någon BTR på? Isåfall vad kör du på för bar utan vakuum ? Låter som att det kan va bränslet som inte hänger med! PatteN
Tja! jag har inte en aning vad det är för pump i faktiskt , bilen var färdig när jag köpte den så har inte hunnit kolla den biten än! skulle tippa på wahlbro eller bosch! nopps ingen BTR =/ Funderade också om det kan vara bränslefilter/pumpen som börjar ge sig..
jag böt faktiskt bort bilen, och ägaren som jag böt med kollade upp det på jrm, då bytte dom till en större pump och mappade bilen och fick bort alla problem!
jag böt faktiskt bort bilen, och ägaren som jag böt med kollade upp det på jrm, då bytte dom till en större pump och mappade bilen och fick bort alla problem!
Jag skulle testa och byta pump. Och direkt beställa en linjär BTR och köra på 3bar utan vakuum! Då går bilen igen. Men som sagt, köp en ny pump wahlbro 155 räcker och sen en BTR då kommer nog bilen gå igen