Styling mm. inför körkort 2014! Körkortet är nu taget 30/4 2014. Mer info om vad som skall göras kan läsas i första inlägget i Projekttråden. // Mathson
Var inne på Stylit igår och köpte ögonlock till bilen. Blir riktigt snyggt! Ska bara lacka osv. Tack för klippsen till stänkskydden Mattias! Blev PERFEKT! Bilder kommer laddas upp imorgon.
Var inne på Stylit igår och köpte ögonlock till bilen. Blir riktigt snyggt! Ska bara lacka osv. Tack för klippsen till stänkskydden Mattias! Blev PERFEKT! Bilder kommer laddas upp imorgon.
Du köpte ju dom Hehe Hade jag gett dig dom så hade det varit Tack nu fixade du själv ju Hehe Härligt att det blev bra Ögonlock låter intressant
Du köpte ju dom Hehe Hade jag gett dig dom så hade det varit Tack nu fixade du själv ju Hehe Härligt att det blev bra Ögonlock låter intressant
Ja, men jag tackade eftersom vi hade svårt att hitta dem. Vi hade varit på Bildeve, Swedol och Biltema innan vi kom till Mekonomen. Ska nog övningsköra imorgon och tvätta bilarna. Bilder kommer! Jag lovar
Ja, men jag tackade eftersom vi hade svårt att hitta dem. Vi hade varit på Bildeve, Swedol och Biltema innan vi kom till Mekonomen. Ska nog övningsköra imorgon och tvätta bilarna. Bilder kommer! Jag lovar
Okej har ej Feltema så kan det nog va svårt att hitta Övningsköra låter ju roligt (Y) Minns själv hur det var man ville köra hela tiden Tvätta låter tråkigt Kan jag lämna in St 150 för tvätt nån dag Bilder kommer när det kommer
Här är en bild på bakre stänkskyddet och hur vi satte fast det. Har bara inte kunnat få någon bra bild på resten av stänkskydden tyvärr. Ska nog försöka få en bra idag
Vi hittade ett bra ställe att övningsköra på med en lång och fin raksträcka. Området är format som ett rutnät, så kan passa bra för framtida lekkörning
Ska ta en bild med ögonlocken på bilen idag. Tyvärr så är de inte lackade men hoppas ni gillar det lika mycket som jag gör Tar gärna emot tips om vad som kan göras med bilen!
Tycker du kan skaffa skylthållare bak :)Man tänker inte så mycket på det men blir faktiskt snyggare (Enligt mej) ! Detaljer som gör det hela Samt vita blinkers och takvinge skulle vart snyggt