2509
Sök

Need for speed carbon

Fritids-designer
293 Inlägg
16 september 2006
Trådstartare
Hej
Nån som hört om nya Need for speed Carbon?
Verkar jäkligt häftigt! Man kan köra Dodge Charger R/T -69, Shelby GT 500 -67 m.m!! smile
Ska ni skaffa det?
(jag ska!) wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
16 september 2006
Har inte hört om det, men bilarna låter helschysst smile
Dock tror inte jag orkar köpa det, utan ägnar mej åt lite olagligheter istället wink

Fritids-designer
293 Inlägg
16 september 2006
Trådstartare
Samma här, samma här...wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

126 Inlägg
16 september 2006
vadå hämtat från F&F Tokyo Drift tongue

200sx Driver
366 Inlägg
17 september 2006
Nice smile Verkar vara lite mer drifting än i de andra spelen..

Men helt klart hämtat från Tokyo drift smile

-=Nissan 200sx s13 =-

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 september 2006
time for download:)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

911 Inlägg
17 september 2006
ojojoj ! såg ni hur dom sladda när dom svängde ?  yikes   det är därför man ska ha 4 hjulsdrift på bilen ! ojoj kunde ha gått riktigt illa d där,  hahaha
Senast redigerat av zortep (17 september 2006)

pic up the phone, wazzzaaa

Utanlem
895 Inlägg
17 september 2006
tja.. de lär inte tjäna några pengar på mig... men laddar säkert hem det o kikar lite

terazzi
17 september 2006
För fattigt med bara fokus på drifting tycker jag!!!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
17 september 2006
"Behövs för fart kolfiber" okeeeeeeeeeeeeeeeej ;P

Bmw osv..

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 september 2006
vadå de e väl inte bara drift eller?

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Wankel
1 080 Inlägg
17 september 2006
kommer nog tanka det och testa iaf

MDS Västerås

Wankel
1 080 Inlägg
17 september 2006
UseDubbelTurbo skrev:
"Behövs för fart kolfiber" okeeeeeeeeeeeeeeeej ;P

det ska väl mer vara Behov av fart? tongue

MDS Västerås

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
17 september 2006
verkar ballt smile

Avstängd
121 Inlägg
17 september 2006
Tycker underground är roligare. Iallfall än vad Most Wanted var. Vem sätter kjolpaket och fet vinge på en lambo och porsche? tvi.

Swedish And Japanesee engineering in da house

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 september 2006
UnderBilen skrev:
Tycker underground är roligare. Iallfall än vad Most Wanted var. Vem sätter kjolpaket och fet vinge på en lambo och porsche? tvi.

Mm och de va de året dom tog bort den älskade nissan 240sx från detta underbara spel:(

Avstängd
121 Inlägg
17 september 2006
Menar det. De borde ha mer realistiska gatbilar. såsom 240/200sx ,Calibra, 300zx, Honda Civic, Acura RSX m.m. Roliga bilar.

311 Inlägg
17 september 2006
UnderBilen skrev:
Menar det. De borde ha mer realistiska gatbilar. såsom 240/200sx ,Calibra, 300zx, Honda Civic, Acura RSX m.m. Roliga bilar.

jag tycker man kan tilllägga Crx på den listen så vore det underbart! smile

Kristian Glad
Honda CRX ED9 '90
Mugen - DC Sport - VIS Racing - Blox - Buddy Club - WedsSport - 5Zigen - Recaro - GUSS

Avstängd
121 Inlägg
17 september 2006
Gladen skrev:
UnderBilen skrev:

jag tycker man kan tilllägga Crx på den listen så vore det underbart! smile

japp, det finns många fler man kunde ha med. S14 och S14a också. SZen skulle det va riktigt roligt om de skulle ha med SAAB 93 och Volvo S40 tongue  Inte så troligt att det händer men ändå tongue

1 639 Inlägg
17 september 2006
Dåligt utbud av bilar, endast Supran är ju med från Toyota...
Tacka vetja Gran Turismo där Celican är med, både nyaste karossen och den jag har..

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Sök