2500
Sök

Need for speed carbon

1 926 Inlägg
17 september 2006
finns det inte till vanliga xbox sad ( ej 360 ) ?

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 september 2006
Alltid roligare att ha bilar som man sj ska kunna ha råd me en dag.. inte all som har råd me en lamborghini Murcielago och hålla på och trimma mm, roligare när man kan ha en bil som man kan gemföra sig sj me i ekonomin:)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

14 Inlägg
17 september 2006
jag rekomenderar för dom som vill ha mer verklighetstrogna bilar hela granturismo serien till PS och PS2 är grymma det är vanliga bmw 120diesel, golfar, audi a4, mm. som du ska trimma och dona. GRYMMA SPEL REKOMENDERAR TILL ALLA! Tror att man kan ha Nissan 200sx och de där bilarna. Och Forza till Xbox där du kan ha Saab 9-3 viggen:D

Rörpulare
1 453 Inlägg
17 september 2006
Men granturismo är jävligt schysst utseende mässigt men kör känslan är verkligen noll! hade man haft samma grepp och körkänsla som i nfs serien hade det va kanon men om man måste köra i 10km/h timmen för att inte få understyrnig me en bakhjulsdriven bil är de löjligt man åker ju fan och puttrar runt varv efter varv.. det ända fordonet i granturismo är fan formel bilarna där är de både klipp och grepp i grejerna så man slipper köra i tomgångs fart genom 10 graders svängar! iaf mitt påstående..

"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

terazzi
17 september 2006
nissan 200sx skrev:
UnderBilen skrev:
Tycker underground är roligare. Iallfall än vad Most Wanted var. Vem sätter kjolpaket och fet vinge på en lambo och porsche? tvi.

Mm och de va de året dom tog bort den älskade nissan 240sx från detta underbara spel:(

Ja det fattar jag inte, inte ens skyline är ju med :S
och så lägger dem in Fiat Punto istället.. snacka om snedsteg..

Jag själv tycker så här Gran Turismo serien är bäst.. i GT4 kan man ju köpa vingar, bara hoppas dem hoppar på styling flugan.. tänk så bra det skulle vara, köra en RX7a med Veilside kit, Supra med DO-Luck kit and so on.. plus känslan i det spelet big_smile

Hade Gran Turismo haft det tror jag hade slått UT alla konkurrenter,fast har dem typ redan gjort... Kolla bara så många som köper GT varje år wink
När nya playstation 3 kommer ut.. vem här kommer inte köpa GT till det, om man väl har råd med en PS3 vill säga.. bara en liten tanke jag hade..

3 113 Inlägg
17 september 2006
Need for speed - beroende av fart (rätta mig om jag har fel)

ska ska lugnt fixa det wink

Semper Fi

69 Inlägg
17 september 2006
När släpps det i USA?
Senast redigerat av NoIQ (17 september 2006)

676 Inlägg
17 september 2006
synd att GT bara finns till tv-spel. tycker det är skönare känsla på datorn faktiskt... nfs hade varit helt super om dom haft mer vanligare bilar. lambo, ferarri, porsche aston martin osv osv kan dom slänga i bingen tycker jag och ersätta med t.ex 200sx, primera gt, sunny gti-r, 740 tic, s40 t4 and so on! de hade varit mycket grymmare!!

ingen aning
687 Inlägg
17 september 2006
NoIQ skrev:
När släpps det i USA?

1:a november tror ja

även zebran har sina fläckar

Fritids-designer
293 Inlägg
18 september 2006
Trådstartare
UseDubbelTurbo skrev:
"Behövs för fart kolfiber" okeeeeeeeeeeeeeeeej ;P

Carbon e ett distrikt i californien...

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Fritids-designer
293 Inlägg
18 september 2006
Trådstartare
terazzi skrev:
nissan 200sx skrev:
UnderBilen skrev:
Tycker underground är roligare. Iallfall än vad Most Wanted var. Vem sätter kjolpaket och fet vinge på en lambo och porsche? tvi.

Mm och de va de året dom tog bort den älskade nissan 240sx från detta underbara spel:(

Jag själv tycker så här Gran Turismo serien är bäst.. i GT4 kan man ju köpa vingar, bara hoppas dem hoppar på styling flugan.. tänk så bra det skulle vara, köra en RX7a med Veilside kit, Supra med DO-Luck kit and so on.. plus känslan i det spelet big_smile

Hade Gran Turismo haft det tror jag hade slått UT alla konkurrenter,fast har dem typ redan gjort... Kolla bara så många som köper GT varje år wink
När nya playstation 3 kommer ut.. vem här kommer inte köpa GT till det, om man väl har råd med en PS3 vill säga.. bara en liten tanke jag hade..

men i Carbon finns skyline med! wink

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

terazzi
18 september 2006
Generalen skrev:
terazzi skrev:
nissan 200sx skrev:

men i Carbon finns skyline med! wink

hehhe bra jue ;D
men vad hände med alla realistiska bilar då?
Så som jag sagt innan, släng in dem vanligaste.. visst skoj att dem har med nya camaron för att den är så pass snygg.. men OFTA en camaro byggs för drifting..detta är så pass illa så jag funderar verkligen helt och strunta i NFS från o med nu..

Börjar dem med realistiska bilar och inga Ferraris etc så hoppar jag på NFS igen.. men INTE innan..
GT för ALLTID ;D simple as that!!
Men tro nu inte jag INte tycker om NFS för det gör jag, men GT är helt enkelt bäst,.. haha
Senast redigerat av terazzi (18 september 2006)

Rörpulare
1 453 Inlägg
18 september 2006
Generalen skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

tror dom inte syftar på carbon som ett distrikt utan carbon som kolfiber! kolla bara bakrunden på omslaket;) 

Mvh

Rörpulare
1 453 Inlägg
18 september 2006
Generalen skrev:
UseDubbelTurbo skrev:

Tror EA Games syftar på carbon som "kolfiber" och inte ett distrikt i californien.. kolla bara på omslaget;)

Mvh
Senast redigerat av nissan 200sx (18 september 2006)

Fritids-designer
293 Inlägg
19 september 2006
Trådstartare
det står på deras hemsida att de syftar på distriktet (det e ett äkta distrikt) och att spelet utspelar sig där:D

47 Inlägg
21 september 2006
Det kommer finnas en funktion som heter Autosculpt som innebär att man får tex ett bas bodykit, sen får man "forma" det själv med luftintag, gälar, nät osv. Likdant med fälgar, vingar, huvar, slutrör och ja i princip allt möjligt. I muskel klassen så kommer man nog inte kunna sätta på bodykits (kanske) men däremot kan man fixa huv, slutrör, stora scoops osv. I början av spelet så kommer man få välja om man vill spela med exotic cars (porsche, lambo osv), tuners (rx7, 200sx, skyline, supra osv) och muscle (charget r/t, chevelle ss osv). Det kommer vara mer landsväg körning mot slutet av spelet men mest stads i början. Drifting modet har kommit tillbaka. Själva "världen" är en exakt avbild av Carbon county i kalifornien enligt Ea. 4 november släpps det i Sverige har jag för mig.

"The NFS Carbon Carlist Official and unofficial"

* Alfa Romeo Brera
* Audi Le Mans Quattro
* BMW M3 GTR (2003)
* Chrysler 300C SRT-8
* Ford Mustang GT
* Mercedes-Benz CLK 500
* Lamborghini Murcielago
* Lotus Elise 111R
* Nissan 350Z
* Porsche Cayman S
* Toyota Supra
* Volkswagen Golf R32
* Aston Martin DB9
* Chevrolet Camaro 1969
* Dodge Challenger 2006
* Dodge Charger 2006 and 1969
* Dodge Viper
* Lamborgini Gallardo
* Mazda RX7
* Mazda RX8
* Mazda 3
* Mitsubishi Lancer
* Porsche Carerra GT
* Subaru Impreza WRX STi
* Koenigsegg CCX
* Shelby Gt500 1967
* Mitsubishi Eclipse 1999 and 2006
* Renault Clio V6 2005
* Plymouth Cuda 1970
* Mercedes-Benz SLR McLaren 2004
* Mereceds-Benz Sl65Amg
* Corvette Z06 2005
* Ford Gt 2005
* Monaro Vauxhall Vxr 2005
* Nissan Skyline GT-R R34
* Audi TT Quattro
* Dodge Charger 2006
* Koenigsegg CCX
* Lexus IS300
* Lotus Europa S
* Mitsubishi Lancer
* Pagani Zonda S
* Porsche 911 Carrera
* Toyota Corolla
* Toyota MR2
* Toyota Sprinter TRUENO
Senast redigerat av Mr_C134N (21 september 2006)

Hellre än kork i skumpan än en sork i rumpan

Mr
47 Inlägg
21 september 2006
Coolt, vill ha nu!! wink

Kör Saab 9-3 SC

47 Inlägg
21 september 2006
jimel skrev:
Coolt, vill ha nu!! wink

Jag lovar att du inte är ensam! väldigt stor vill ha faktor på det spelet

Hellre än kork i skumpan än en sork i rumpan

8 156 Inlägg
21 september 2006
AkkE skrev:
Need for speed - beroende av fart (rätta mig om jag har fel)

ska ska lugnt fixa det wink

Snarare "behov av fart".
Beroende av fart = addicted to speed

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Saab raggare : )
887 Inlägg
21 september 2006
Undra när det kommer likannde spel där man måste tanka.. vore skitkul ju.. åka fast av snuten när man får soppatorsk big_smile

Turbo.. Because Im worth it :)

Sök