Ska du köra bana så bör du redan nu veta att det är 2 TUNGA AS du tittar på, likaså 2 stycken avancerade bilar med v6 och dubbelturbo.
Av dem 2 hade jag valt 300zx pga. 3000gt är för jävla avancerad. Den har v6, med dubbla kammar(dvs 4 kammar) med mivec(variabla ventiltider) dubbelturbo! och allt detta på en TVÄRSTÄLLD motor, utöver detta så har 4 hjulsdrift + 4 hjulsstyrning! samt på vissa modeller både bakvinge samt en framspoiler som fälls ner över en viss hastighet. Sen tror jag även det var något skumt elektroniskt med fjädringen på någon generation också.
sen har den dem vanliga komforterna som ac och elhissar osv.
Detta blir MYCKET vikt och MYCKET saker som kan gå sönder! och en DYR bil att hålla efter med service och underhåll. Framförallt måste den tväsrställda dubbelturbo v6an vara minst sagt bökig att skruva med.
300zx har också v6 twinturbo fast inte tvärställd. RWD, 4 hjulssstyrning och de vanliga prylarna som ac elhissar osv.
men för att svänga hade jag inte valt någon av dem.
Vet att du inte vill ha sugis men för att svänga så hade jag köpt en s2000 och bara modifierat lite milt och sen haft både mindre problem och bättre väghållning.
eller om pengarna tillåter skaffat en lotus elise(ja även den gamla hade dugit) och med små moddar som r-däck och kanske lite bättre stötdämpare sen kört som fan.
Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.