2919
Sök

Angående: Eftersnack Stockholms största bilträff 28/4

good riddance... fuck you!
36 Inlägg
29 april 2012
Tummen upp för massa däckrök:)
Tummen ner för silvrig x5:a

33 Inlägg
29 april 2012
moller83 skrev:
Ok misstänkte nästan det
Grymt ljud i din bil för övrigt smile

Yep smile tack!

Kändes grymt skönt igårkväll, den här vintern har vart för lång.

66 Inlägg
29 april 2012
Audi_powah skrev:
Var en grymt bra träff om man ser på helheten. Dock ett under att ingen skadades vid vägkanten då folk flög förbi i rätt höga hastigheter..Satt bara och väntade på att det skulle smälla, var nära flera gånger!..

btw, någon som är ägare till en vit volvo 740 med matad motor?...Han drog oss vid västerås området! Fifan vad den gick... La oss först i 4an, sedan vid växlingen till 5an så kommer han ifån ingenstans och susar förbi, fyfan! big_smile
Skulle villja veta vad som gömer sig hos den sleepern! big_smile

Hehehe de är en från arboga som har stoppat i en BMW V8 motor i den wink

Att tänka innan man agerar är som att torka sig i röven innan man skiter.

194 Inlägg
29 april 2012
moller83 skrev:
Vill först tacka för en riktigt grym träff!!!!
Helt otroligt att inga poliser dök upp.

Någon som vet vad som hade hänt på bron vid akalla station? Polisen hade spärrat av och lagt ut spikmatta. Såg även en sportmotorcyckel stå vid sidan om vägen...

Nykterhets kontroll åkte på att blåsa både där o vid bromma flygplats

539 Inlägg
29 april 2012
Lexxis skrev:
moller83 skrev:

Någon som vet vad som hade hänt på bron vid akalla station? Polisen hade spärrat av och lagt ut spikmatta. Såg även en sportmotorcyckel stå vid sidan om vägen...

Spikmatta för nykterhetskontroll? yikes

194 Inlägg
29 april 2012
42emil skrev:
Lexxis skrev:
moller83 skrev:

Spikmatta för nykterhetskontroll? yikes

smile ingen risk att man smiter ivarjefall .

3 Inlägg
29 april 2012
Jag vill ha svar NU varför mitt inlägg raderades om varför killen blev jagad där jag förklarade vad som hänt.

705 Inlägg
29 april 2012
Widing_ skrev:
Tack för träffen! Men jag måste bara kritisera lite skit här!

JAG är CHOCKAD att ingen jävel DOG under kvällen..!

Varför köra de så J*VLA fort på rakan där alla står, och varför STÅR alla SÅ J*VLA NÄRA VÄGEN, eller PÅ vägen?!?
Backa bak 2 meter, snälla!

Skulle jag haft min s13 där och dragit en brunis och den ställer sig åt sidan, och sedan får fäste, då hade man ju plockat minst 10 pers!! Snälla, backa bak 2-3 meter, man ser bilar ändå!
Och ni som kör så galet fort där, vad i helsikke tänker ni med?? De är inte speciellt tufft, de flesta bilar klarar att köra fort....

Jag stod mest där och blev förbannad, blev så less så att jag tillslut frågade mr.blå om de kunde stänga av vägen innan någon kör på ngn där, men de hade de dock tyvärr inte resurser till...

Var ju förresten en tjej som blev påkörd av en mopedist där.. Och sedan, alla som åker på taket, i skuffen? Säkert bra, två som ramla av.. känner ingen sympati för de, även om de hade skadat sig rejält, sitter man där så...

Lisvfara, de var det var!
Förutom de, så var det riktigt bra träff! Tackar för den, bra inledning på bilsäsongen! :-)
Mycket fina japanare smile

Håller fan med. Och jag älskar när folk står på vägen och när man kryp kör mellan dom så skriker skit fulla människor att man ska burna med fyrhjulsdrift med Toyo 888:or på. Där känns som att de e bättre om de stannar hemma om man inte fattar att de inte går plus att även om jag kunde så hade jag inte kunnat stoppa bilen när den bär greppat och plogar igenom 50 pers. Men tack för en grym träff.

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

8 883 Inlägg
29 april 2012
pagatan skrev:
Jag vill ha svar NU varför mitt inlägg raderades om varför killen blev jagad där jag förklarade vad som hänt.

Inlägg där man uttalar hot mot medlemmar raderas omgående, du ska snarare vara glad över att du inte fått en varning eller blir avstängd.
Övriga frågor i ärendet kan du ta via PM och INTE i den här tråden

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

318 Inlägg
29 april 2012
Lite bilder ifrån mig, kom tyvärr när det började bli mörkt utan blixt eller stativ. Därav kvalitén...

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34322

27 Inlägg
29 april 2012
Bra träff tycker jag ! Hade chafför och humöret var på topp! big_smile

American muscles

466 Inlägg
29 april 2012
Synd man inte kunde komma upp me diesel monstret

Christer *Dieselkungen*

11 Inlägg
29 april 2012
Helt otroligt mycket bilar och ännu mer folk! Riktigt trevlig kväll för min del iallafall:) Att åka från Timrå/Sundsvall för det här kändes först som en lite dum idé, men den tanken ändrades bara man kom ner, det var helt klart värt alla mil!

Här kommer iallafall några bilder ifrån mig: http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=34327

Volvo - For life

Finraggare
2 381 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Ghost Rider skrev:
Synd man inte kunde komma upp me diesel monstret

Katsching!

I love being a nobody - because nobody is perfect.

16 Inlägg
29 april 2012
Widing_ skrev:
Tack för träffen! Men jag måste bara kritisera lite skit här!

JAG är CHOCKAD att ingen jävel DOG under kvällen..!

Varför köra de så J*VLA fort på rakan där alla står, och varför STÅR alla SÅ J*VLA NÄRA VÄGEN, eller PÅ vägen?!?
Backa bak 2 meter, snälla!

Skulle jag haft min s13 där och dragit en brunis och den ställer sig åt sidan, och sedan får fäste, då hade man ju plockat minst 10 pers!! Snälla, backa bak 2-3 meter, man ser bilar ändå!
Och ni som kör så galet fort där, vad i helsikke tänker ni med?? De är inte speciellt tufft, de flesta bilar klarar att köra fort....

Jag stod mest där och blev förbannad, blev så less så att jag tillslut frågade mr.blå om de kunde stänga av vägen innan någon kör på ngn där, men de hade de dock tyvärr inte resurser till...

Var ju förresten en tjej som blev påkörd av en mopedist där.. Och sedan, alla som åker på taket, i skuffen? Säkert bra, två som ramla av.. känner ingen sympati för de, även om de hade skadat sig rejält, sitter man där så...

Lisvfara, de var det var!
Förutom de, så var det riktigt bra träff! Tackar för den, bra inledning på bilsäsongen! :-)
Mycket fina japanare smile

Har du som förare inget ansvar alls? OM det e tight för att folk står nära, varför inte skita i att börna?

Jag håller med om att folk står idiotiskt till men om ingen börnar osv så kommer inte folk kolla och vad kan du begära på ett inofficiellt evenmang?

Och folk har aldrig haft vett så det e tyvärr bara vänta på att en olycka kommer ske, då folk aldrig kommer bry sig om säkerhet på sånna här evenemang och med folk menar jag BÅDE förare och sk publik.
Senast redigerat av Kaycee (29 april 2012)

Finraggare
2 381 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Well om man INTE burnade började folk banka på bilen och jag får be om ursäkt för de mindre passande ord jag fick ur mig när jag klev ur och förklarade att jag inte uppskattade att folk bankar på bilen och att det faktiskt är upp till föraren att avgöra om och när han känner för däckeldande.

I love being a nobody - because nobody is perfect.

16 Inlägg
29 april 2012
kameramannen skrev:
Well om man INTE burnade började folk banka på bilen och jag får be om ursäkt för de mindre passande ord jag fick ur mig när jag klev ur och förklarade att jag inte uppskattade att folk bankar på bilen och att det faktiskt är upp till föraren att avgöra om och när han känner för däckeldande.

Tragiskt att du ska behöva förklara dig och folk ska banka på bilen!!!

Och sen där med alkohol och bilevenemang är ingen bra kombo.

Ödesutmanare
389 Inlägg
29 april 2012
Kaycee skrev:
Har du som förare inget ansvar alls? OM det e tight för att folk står nära, varför inte skita i att börna?

Jag håller med om att folk står idiotiskt till men om ingen börnar osv så kommer inte folk kolla och vad kan du begära på ett inofficiellt evenmang?

Och folk har aldrig haft vett så det e tyvärr bara vänta på att en olycka kommer ske då folk aldrig kommer bry sig om säkerhet på sånna här evenemang och med folk menar jag BÅDE förare och sk publik.

Vet inte om du missade min fras;

"Och ni som kör så galet fort där, vad i helsikke tänker ni med?? De är inte speciellt tufft, de flesta bilar klarar att köra fort...."

Jag riktade inte kritiken enbart mot publik, utan även till de som kör! Klart de som kör har ansvar!
Men de är ju som gjort för att folk villa burna med sin pärla där, och tydligen så tycker folk de är jätte kul med burnisar, men då om man vill se det så kan man väl backa lite? Jag förstår inte det svåra. Menmen.

Ja, de var galet mycket folk, eller SJUUUKT mycket folk, men de ska väl inte va en omöjlighet att backa 2 meter för det så vägen iaf är fri.

Men på inofficiella evenemang här i Nyköping (jag vet, inte ens en 3e del av folket som var där) men så har man något där inne som gör att folk står på bra avstånd.

Hade jag glidit där hade jag varit den där "tråkiga" typen(som folk ropade efter icke burnbilar) som bara glidit lugnt o sansat förbi, aldrig vågat lägga en burnis eller gasa där, jag vill inte leva med att jag kört ihjäl någon.

men de är väl som du säger, de kommer alltid vara så att en del inte bryr sig om säkerheten, de är trist.
Jag va livrädd av att stå o kolla på.. Folk sprang över vägarna, bilarna körde satan, jag ville knappt kolla.. Kalla mig klen men jag vill då inte se en olycka ske.

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!

16 Inlägg
29 april 2012
Jag tror att folk inte hajjar hur snett det kan gå om dom inte varit med om det personligen.
Det har otroligt nog inte (vad jag vet )hänt något allvarligt så folk kommer fortsätta springa hur som helst.

Du är INTE klen utan vettig men tyvärr är det så att många inte bryr sig, så tragiskt nog är det bara att hajja läget sad

Sök