2840
Sök

Söker extra jobb, inom Flyttjänsten, lager,logistikk,bud i uppsala/stockholm omr! någon som vet ? hellst norra delen :)

29 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Jag vet det här är helt fel sida MEN börjar bli lite brottom med och fixa ett arbete nu innan sommaren, någon som vet av flyttfirmor som behöver extrahjelp, eller lager, logistikk, bud företag ? helst i uppsala-norra stockholm omr! och jag är jävligt duktig på att arbeta!

Hör gärna av er med Info och kontakt info till arbetsgivare mm.

tack// Danne

Forummoderator
26 363 Inlägg
29 april 2012
Ehm..eller så åker du runt och besöker alla intressanta firmor i stället.
Tror nog det ger mer, ärligt talat.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

29 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Bor dock inte där! därför jag önskar och komma i kontakt med olika företag och på garaget är det så många så kanske en elelr annan person vet om ett bra ställe smile

Forummoderator
26 363 Inlägg
29 april 2012
aerokiller skrev:
Bor dock inte där! därför jag önskar och komma i kontakt med olika företag och på garaget är det så många så kanske en elelr annan person vet om ett bra ställe smile

Skulle någon visa sig intresserad, så lär du ju ändå få åka på en intervju. Hur ska du göra då?

29 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
då åker jag självklart! vill bara komma i kontakt med nån först så jag kan åka på intervju! blir lite långt och åka flera gånger för och gå inn på olika företag tyvärr annars hade jag självklart gjort de!

Forummoderator
26 363 Inlägg
29 april 2012
aerokiller skrev:
då åker jag självklart! vill bara komma i kontakt med nån först så jag kan åka på intervju! blir lite långt och åka flera gånger för och gå inn på olika företag tyvärr annars hade jag självklart gjort de!

Det är sant.
Hoppas du finner vad du söker, såklart.

4 670 Inlägg
29 april 2012
Kolla upp olika filmor, ringa dom o presentera sig? Svårare än så brukar de inte vara om man vill ha ett jobb. Visar man intresse och visar att man vill jobba brukar jobb lösa sig. Kan väl inte va så svårt att kolla upp olika företag på nätet som finns i dom områdena du vill jobba?

Eller allra bästa ta en hel dag åka ner och ha med ett cv?
Senast redigerat av mickius (29 april 2012)

29 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Har forsökt ringa til typ alla som ligger på eniro och andra siter på nätet, men hälften av dom finns inte längre. och många av dom säger att doms akl ringa upp och hör aldrig av sig, och de samma händer när jag ringer upp som igjen och frågar om diom har glömt av mig. så är lite klurit det där, grunden till att jag frågar här är att kanske någon har kontakt er dom kan dela med sig av så jag kanske får en kontaktperson som är serriös : smile

Lowlife
809 Inlägg
29 april 2012
sen när blev garaget.org nya arbetsförmedlingen ? -.-

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

29 Inlägg
29 april 2012
Trådstartare
Jag ställde en fråga och jag vet det är felt fel sida, men såg nån annan som gjorde de som fick respons så då tänkte jag också att jag forsöker!

165 Inlägg
29 april 2012
ConXraid skrev:

varför bryr du dig?

3 354 Inlägg
29 april 2012
ConXraid skrev:

undrar det med

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Lowlife
809 Inlägg
29 april 2012
tc3e skrev:
ConXraid skrev:

varför bryr du dig?

eftersom garaget.org spårar ut ibland, glider verkligen ifrån ämnena gällande "bilar" snart kan dem ju byta namn till facebook eller liknande.

Marcus Grönberg.
Impala '63 black Dog

8 883 Inlägg
29 april 2012
aerokiller skrev:
Jag vet det här är helt fel sida MEN börjar bli lite brottom med och fixa ett arbete nu innan sommaren, någon som vet av flyttfirmor som behöver extrahjelp, eller lager, logistikk, bud företag ? helst i uppsala-norra stockholm omr! och jag är jävligt duktig på att arbeta!

Hör gärna av er med Info och kontakt info till arbetsgivare mm.

tack// Danne

Inte bara fel sida utan helt fel forum.
Tråd låst

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se

Sök