2531
Sök

Let´s Pimp My Toyota Hiace 2,4 L Td !! Status Check... Holyshit It Need´s love.. Bad 2. Firmabil Norskplånbok!!

10 Inlägg
30 april 2012
Trådstartare
#1
cool:cool:Ja har då en "På väg till skroten..Förlåt för farten" Hiace som firmabil.Slå något så in i helvete.Men den har ändå sleeper looken. Så då tänke jag "pimpa" till lite. Sound And Speed. Som sakt norskplånbok så detta borde man kunna fixa på 1-2 månader. Så kom med ider och förslag. Funderar skroten och mycket nytt. Skulle vara kul med ca 300-350hk ur den skrothögen smile

Är inte helt insatt i vad det är för just årsmodell och sånt men.. skulle tipa på en liknande som denna

http://www.blocket.se/goteborg/Toyota_H … 13&w=3

Illa brukt. Men med lite kärlek och gröna fingrar så kan denna bil.vara just den bilen som kör så du sätter statiolkaffet i halsen på morgonen. Dragades in till Oslo E6 Frit egen fil 300-350hk. Det hade varit så jävla gött att  sitta i den bilen. 3`tums raka rök.Kung eller vad??

Btw Är halvful wink

Har haft skitiga fingrar innan men aldrig skruvat med diesel innan.
Mendet är väl samma som bensin, Man går ny turbo och hela den packen och sen hade jag hoppas bara kunna vrida om nyckeln och le för mig själv till go musik..

Jobba i norge så har flis cool

Så kom med ider så bygger vi bilen som tar porschen vid ett rödlys i Mitt i Oslo på race wink

Ska kasta ihop min första ide i en ny sån här ruta smile Peace

881 Inlägg
30 april 2012
#2
lol
Senast redigerat av PlumCrazy (30 april 2012)



Sök