Idag har jag och två polare varit i garaget och grejat med bilen det vi fått gjort är att vi har börjat spackla bort listorna på dörrarna samt börjat fixa i ordning ena dörren som jag har plockat ner. Så i morgon är den redo för att monteras på igen .
Får inte glömma att visa vår underbara matlagning Mums med nudlar
Mer bilder kommer i morgon kväll, nu rullar det på i ett behagligt tempo
Senast redigerat av Volvo_V70_D5 (16 januari 2013)
Var i garaget idag med. Det var mycket slipa spackla så inte så mö att uppdatera i bilder. Men i morgon hoppas jag på att jag kan börja klä mina fyra dörrsidor i skinn Den 24de blir det jkpg för att besöka den största sponsorn www.totalljud.se samt JB skroten för att hämta fronten och kanske till och med hämta hem sätena om jag har tur och pengar Men mer uppdatering kommer antingen i helgen eller början av nästa vecka
Ha en kanon helg så ska jag bjuda på en fin bild så ingen börjar längta efter sommaren
Senast redigerat av Volvo_V70_D5 (17 januari 2013)
är de stort väck i dörren eller ? tänkte om du bara fylltupp de med spackel trågigt om de spricka
Jag har fyllt upp spricker det så gör vi om;) gör om gör rätt Men jag har bara fyllt upp
ok nja när kompisen gorde samma sak så svetsa han plåtremser sen spackla han därfölr jag fråga
Fan så kunde man ha gjort ja Inte ens tänkt tanken ska ta glasfiberspackel på andra sidan tänkte jag Så kanske det håller någorlunda bättre än andra sidan får vi hoppas