Sponsras av:PSNS reklam. www.psns.se
Reklam,dekaler och mycket mycket mer!Vegoria Produktion www.vegoria.seTillverkning av stolar britsar och bänkar till friskvård och sjukvårdNu ska jag äntligen börja fixa lite med rx7an!
Jag har alltid haft en förkärlek till japanska sportbilar och trodde länge att jag skulle skaffa mig en supra när jag fick råd. Men en dag såg jag denna underbara widebody mazda rx7 och kunde inte sluta tänka på den! allt med utseendet var tidlöst och mycket stiligt! jag var helt klart såld!! Efter lite om och men så stog den tillslut hemma!
Då jag alltid velat haft en bil som är stilig på både insidan och utsidan så var denna bil ett bra objekt för mig, då utsidan i princip är klar! lite småsaker att göra bara. När de kommer till interiören så finns det en del att göra! Så denna projekt tråd kommer att handla om mycket inredning, men även lite motor och exteriör! OBS Det kommer inte vara någon multimedia bil, alltså så är det en ren racing inredning som kommer att framställas!
Detta är framtids planerna:InteriörFlockad inredning
Kolfiber dörrsidor (Absolut inte flockade!)
kolfiber centrum konsol
ExteriörStor GT vinge, vet ej vilken ännu
Kolfiber diffuser bak
dekaler och diverse lack jobb
MotorFörhoppningsvis en renovering till vintern
Nickla och el förzinka massa detaljer
diverse kolfiber detaljer
Följande är vad som redan är gjort med bilen:Singel Turbo
stora HKS Intercooler kittet
HKS-avgassystem
Apexi power FC dvs Commandern
öppen dumpventil
trust airinx luftfilter
Kaaz diff
fujita engineering coilovers (Nya D2 beställda)
fjäderbenstag fram och bak
Cusco full Bur
Apexi power FC
skinnstolar
momoratt
snapoff
RE-Amemiya Wet Carbon Scuff Plates
RE amemiya - RE AD GT - Wide Body Kit
RE-Amemiya Canard PRO Carbon
RE-Amemiya Front Fender Diffuser Carbon Fiber
RE-Amemiya Sleek Clear Light Cover
Mazdaspeed motorhuv, med Top secret lås fäste.
Attain Carbon Fiber GT Bumper Guard
etc!
6/4 -12Nu har jag varit på de lilla träffen i falun som var. ganska kul, men trökigt att vissa inte kan sköta sig!
För övrigt så ska jag till psns reklam imorgon och designa eventuella vinyler och klistra på några dekaler.
Kommer att ytbehandla tryckrören och undrar vad som kommer att vara snyggast, Nickel eller Elförzinkning?