För ca 1år sedan trillade jag in på en sida med bildekaler, på denna sida hittade jag dekaler som var som en bild som täckte hela motorhuven. Jag har ett vagt minne av att det fanns en bild av en manga figur men det fanns även andra motiv att välja mellan.
Det var alltså en fullstor motorhuvsdekal där inget av bilens lack syns igenom
Nu är problemet att jag absolut inte lyckas hitta denna sida igen, jag har googlat och googlat och jag minns inte alls vad sidan hette, utan det enda jag minns är dessa stora motiv dekaler och jag tyckte det verkade som ett bra alternativ till att paintbrusha hela huven (jag har lätt för att ångra mig och är ombytlig av min, en dekal känns inte lika permanent).
Är det någon som har en aning om vart jag kan finna dessa dekaler igen så vore jag enormt tacksam
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja jag kom in på deras sida men hittade inte det jag letade efter, med min otur så har de dem väl inte kvar. Jag har skickat ett mejl till deras kundtjänst och väntar nu på svar och hoppas hoppas.