3583
Sök

Namninsamling angående lagligt streetrace i Eslövs kommun.

207 Inlägg
12 maj 2012
Trådstartare
Vi är några stycken som kommer försöka med politiker inom Eslövs kommun få hjälp med att få en laglig stripp i Eslöv.
Vi har startat en namninsamling via internet som gör att personer inte bara i Eslövs kommun kommer kunna skriva på för att hjälpa till att stödja detta.
Vi kommer den 25e maj ha vårt första möte där detta ska diskuteras och jag kommer fortsätta skriva här på garaget hur allting fortlöper.

Tack på förhand för ert stöd!

Länk till insamlingen
http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=6589
Senast redigerat av a-rosdahl (12 maj 2012)

Pim_Pim
12 maj 2012
Sådär, röstat.

Meldem
917 Inlägg
12 maj 2012
Väldigt förvirrande sida måste jag säga... sen så får jag ingen verifieringskod....

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

207 Inlägg
12 maj 2012
Trådstartare
Marticus skrev:
Väldigt förvirrande sida måste jag säga... sen så får jag ingen verifieringskod....

Förvirrande på vilket sätt?
Kan du inte trycka i "visa ny bild" heller för att få en ny kod?

Meldem
917 Inlägg
13 maj 2012
a-rosdahl skrev:
Marticus skrev:

för att här kan man tydligen logga in, måste man det? här kan du skriva under med dina uppgifter, men det kan du göra här borta också. Ska jag skriva under i båda? bara en? vilken då? här står deet hur många som skrivit under, men det gör det här också en liten bit ner på sidan! varför står det på två ställen?

Aja...

Jag ser inga bilder på hemsidan, kanske e min ad-blocker i firefox, men bilden som ska visa koden har en "trasig"-ikon över sig.

(╯°□°)╯​︵ ┻━┻

207 Inlägg
13 maj 2012
Trådstartare
Marticus skrev:
a-rosdahl skrev:
Marticus skrev:

för att här kan man tydligen logga in, måste man det? här kan du skriva under med dina uppgifter, men det kan du göra här borta också. Ska jag skriva under i båda? bara en? vilken då? här står deet hur många som skrivit under, men det gör det här också en liten bit ner på sidan! varför står det på två ställen?

Aja...

Jag ser inga bilder på hemsidan, kanske e min ad-blocker i firefox, men bilden som ska visa koden har en "trasig"-ikon över sig.

Ja du kan skriva under på båda. Och nej du behöver inte logga in, det är bara om du ska göra en insamling smile
Tyvärr har jag inte hört att nån annan har samma problem med att bilder inte syns på sidan hmm Prova nån annan läsare och se om det är samma smile

Sök