har svetsat igen dörrhantagen o floppat alla lister på tak o sidor o spaklat så det e bara slipning kvar nya bilder kommer snart så ska jag påbörja breddning av båda sidorna med bonocell.
såg annons på bilen på blocket... och du ändra texten va R33 baklysen inte R34 sen din 700hk motor skulle ja vilja se i denna bil det är så EXTREM mycket jobb med skummet och de du gjort.. finns inte en symmetrisk linje... ärligt talat... jobbar du som flygplanslackerare så bör du ha lite känsla ang former och underlag när det kommer till kommande lackering.. skummet du bygger av ska det fungera som en plugg hade du tänkt?!?!"
såg annons på bilen på blocket... och du ändra texten va R33 baklysen inte R34 sen din 700hk motor skulle ja vilja se i denna bil det är så EXTREM mycket jobb med skummet och de du gjort.. finns inte en symmetrisk linje... ärligt talat... jobbar du som flygplanslackerare så bör du ha lite känsla ang former och underlag när det kommer till kommande lackering.. skummet du bygger av ska det fungera som en plugg hade du tänkt?!?!"
tja japp det e r33 lamper skrev annonsen då jag inte har verkstan kvar så jag kan inte slutföra bygget o ja det skulle byggas en plugg över skummet som jag skulle finslipa för att få den så symmetrisk som möjligt men tiden räckte inte till det e just därför jag vill bli av med bygget o motorn har inte byggts då jag inte har nåt ställe att görat det va nordic tuning som skulle bygga den åt mig
tja japp det e r33 lamper skrev annonsen då jag inte har verkstan kvar så jag kan inte slutföra bygget o ja det skulle byggas en plugg över skummet som jag skulle finslipa för att få den så symmetrisk som möjligt men tiden räckte inte till det e just därför jag vill bli av med bygget o motorn har inte byggts då jag inte har nåt ställe att görat det va nordic tuning som skulle bygga den åt mig
tagga ner med din röst innan du utalar dig
Haha vafan? Jag ställde frågor och du tar de som påhopp? Jaja.. Du inser vilket jobb de kommer krävas för att slutföra bygget? Vill inte vara elak men 15k för de där är väldigt mkt
jag har inte bett dig köpa den jag tycker själv att den är värld den då det inte är nåt fel på motorn o den bara har rullat 11 000mil plus att det finns massa nya delar på jag hade inte ens sålt den om jag haft mitt ställe kvar då skulle du få se på skillnaden när dene färdig men men orkar inte bry mig nu alla kan inte ha samma smak men ha det bra o jag vet någ vad form o linjer är då jag har lackat bilar i över 10år + flygplan:D