Hej alla! Efter ett par bra träffar i slutet av förra säsongen och nöjda och trevliga besökare tänkte jag fortsätta med lite träffar i Märsta! hoppas folket vill komma
När: Söndag, 3 Juni Tid: 19:00 Var: På parkeringen utanför Järnia i Märsta, om det är så att det är dåligt väder så kan vi vara i Arlandastads P-Garage.
Enkel regel ! Inga burnouts i närheten av bilarna! finns andra ställen att göra det på och sist hade vi inga problem med det så håll det bara nu så blir alla nöjda och glada!
Första länken är på hur man åker till Järnia i Märsta. Andra är hur man tar sig till Arlandastad, åk endast dit om det regnar annars Järnia vi hoppas ju självklart på fint väder om de är några frågor om hur man hittar och så är det bara att kontakta mig!
En lätt väg beskrivning till Järnia om du kommer från Stockholm. Du åker av avfart mot Märsta,Sigtuna,Arlandastad sen åker du bara rakt fram hela tiden tills du åker ner för en längre backe så kommer en rondell, då kommer du se Järnia på höger sida. Om det är någon som kommer från ett annat håll kontakta mig.
Skriv gärna upp er på listan om ni ska komma är ni snälla