3218
Sök

Antal Granar!

Officiell Däcksparkare
919 Inlägg
22 maj 2012
#21
Dallemedballe skrev:
smilesmile jävlar vad billigt smile låg och bläddrade i swedols katalog där sålde dom granar till bra pris men de e väl säkerligen ex moms!.. jordgubb e go den vanlilj med men tycker doften försvinner så fort i dem sad
Skogsfrisk håller lääänge men den är ju inte lika go' tongue

Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502

141 Inlägg
22 maj 2012
Trådstartare
#22
skogsfrisk är en av favoriterna!provade tallbarr men den for ut genom rutan illa kvickt smile

Muttley
22 maj 2012
#23
Volvo142_73a skrev:
tkd_rille skrev:
Jag har fräscha bilar så behöver inte dölja äckliga dofter.
Ja man får inte ha den i vägen precis som du inte får ha en gps med sugpropp i rutan.

Jag använder rengöringsmedel och städar bilen så slipper man ha en ful gran smile
För att gå lite off topic bara. Det är ju jäkligt konstigt att GPS'er säljs med sugpropp till just rutan.
För och svara dig säljs även plattor med självhäftande som du sätter på panelen så du inte har den i rutan smile.

Självlärd
3 083 Inlägg
22 maj 2012
#24
tkd_rille skrev:
Volvo142_73a skrev:
tkd_rille skrev:
Jag har fräscha bilar så behöver inte dölja äckliga dofter.
Ja man får inte ha den i vägen precis som du inte får ha en gps med sugpropp i rutan.

Jag använder rengöringsmedel och städar bilen så slipper man ha en ful gran smile
För att gå lite off topic bara. Det är ju jäkligt konstigt att GPS'er säljs med sugpropp till just rutan.
För och svara dig säljs även plattor med självhäftande som du sätter på panelen så du inte har den i rutan smile.
Jo det vet jag. Men när man köper en GPS splitt ny så är det alltid en sån propp som man sätter i rutan. Gösta på 65 bast har antagligen inte en aning om att man inte får ha  den i rutan och att det finns panelproppar att köpa

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.

358 Inlägg
22 maj 2012
#25
Inga då jag är allergisk!
Så fort jag sätter mig i någon annans bil så flyger eventuella wunderbaums ut genom fönstret.

Diesel ska man ha!
482 Inlägg
22 maj 2012
#26
Förr i tiden så samlade jag. Hade närmare 100 granar. Efter ett bilbyte samt flytt så försvann dom. Just nu har jag 2st som hänger på blinkersspaken.

VW Passat Variant 4M DSG6 -13
Das Club www.vwpc.se
www.vwcs.se

Medlem 187
52 Inlägg
22 maj 2012
#27
tkd_rille skrev:
Jag har fräscha bilar så behöver inte dölja äckliga dofter.
Ja man får inte ha den i vägen precis som du inte får ha en gps med sugpropp i rutan.

Jag använder rengöringsmedel och städar bilen så slipper man ha en ful gran smile
1+

"No admittance without a garage pass"

4 637 Inlägg
22 maj 2012
#28
Nu är det så varmt ute att man känner Wunderbaumdoften innan man kommit fram till bilen som är helt stängd. Då är det sommar!

Har bara en i backspegeln för tillfället...

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 174 Inlägg
22 maj 2012
#29
Navkapsel skrev:
Nu är det så varmt ute att man känner Wunderbaumdoften innan man kommit fram till bilen som är helt stängd. Då är det sommar!

Har bara en i backspegeln för tillfället...
Jag oxå! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!


Sök